Valse start?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Bo20, Apr 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hoi dames,

Sinds een aantal dagen heb ik elke avond last van voorweëen. Gisteravond hielden ze ruim 2,5 uur elke 2 à 3 minuten een minuut aan dus ik dacht dat het begonnen was. Ze waren erg pijnlijk. Toch ben ik op den duur gaan slapen en is het toch gestopt. Zijn dit nu echte weëen of oefenweëen geweest? En zegt dit iets over een naderende bevalling?

2. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    je schrijft dat ze erg pijnlijk waren, maar je bent wel gaan slapen? klinkt niet als echte weeen hoor.
    Ik had bij mijn eerste ook heel vaak van die voorweeen die heel regelmatig kwamen.

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Ja, ze waren pijnlijk (vooral rug) maar hoefde ze niet weg te puffen..

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb al weken last van voorweeen die vaak niet eens weg te puffen zijn,maar het zet steeds niet door helaas..
    Het zegt helaas niks over wanneer de bevalling begint.

5. caroline16

caroline16 Niet meer actief

indd, het zegt niks over dat de bevalling snel begint..
    toen ik zwanger was heb ik vanaf week 32 voorweeen/oefenweeen gehad en helaas was dit dus ook niks..

maar als jij zegt dat ze pijnlijk waren, maar je hebt wel kunnen slapen, dan waren ze niet pijnlijk genoeg.. de avond voordat ik beviel heb ik proberen te slapen met echte weeen, en dat lukt je echt niet!

6. kimtijn

kimtijn Actief lid

Dec 16, 2006
    310
    0
    0
    Brabant
    Ik heb bij mijn dochter bijna 2,5 week voorweeën gehad en dan iedere nacht van 0.00uur tot 5.00uur.
    Toen de echte weeën begonnen was ik heel erg aan het twijfelen of dat het nu wel of geen echte waren.
    Uiteindelijk toch maar de verloskundige gebeld en toen ze kwam had ik al ruim 8 cm ontsluiting terwijl ik nog steeds aan het twijfelen was of ik wel weeën had. Dus weeën zijn heel af en toe ook best draaglijk.
    Mijn verloskundige zei toen wel, mensen die veel last hebben van voorweeën hebben minder last van naweeën en ik kan inderdaad niet zeggen dat ik daar veel last van heb gehad.

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    een vriendin van mij is er gewoon doorheen geslapen, had volledige ontsluiting en persweeen toen de VK kwam....

8. Seth

Seth Niet meer actief

keek naar je banner en zag.....ooooohhhh tweede...

komt dan echt vaker voor.....
    bij eerste heb ik helemaal geen gerommel gehad, maar met nummer twee;)

weken rommelen en op geven moment verloor ik ook slijm en bloed... (29 december, was 1 januari uitgerekend)dus ik dacht mevrouw komt wel eerder....
    mis.... 13 januari kwam ze eindelijk eens.....;)

Zegt jammer genoeg helemaal niets... zolang het niet echt doorzet....

moet zeggen toen de bevalling echt begon.. was het gelijk zo heftig.. dat ik ook gelijk wist dat het voor het echie was....

sterkte ermee en alvast succes!!

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Dus nog even afwachten! Bij mijn eerste heb ik een aantal dagen voor de bevalling last gehad van een soort menstruatie-achtige buikpijn en 's nachts toen de bevalling eigenlijk al was begonnen sliep ik ook door de weëen heen.. Ik werd wakker met ontsluiting, zeg maar. Dus vandaar dat ik nu extra aandachtig mijn klachtjes analyseer.

Share This Page