Hebben jullie dat nou ook? Langzaam aan begint het einde van de zwangerschap te naderen, we weten het geslacht, we hebben een 3D echo laten maken, maar we zijn alletwee zó ontzettend benieuwd naar hoe de baby eruit ziet! Ik kan bijna niet meer wachten, lekker kroelen en knuffelen met onze kleine!
@ wendy Ja dat ik heb ik ook heel erg, kan gewoon niet meer wachten en ik moet nog langer als jij ! Ik ben zo benieuwd en vind het zo'n vreemd, prachtig, onwerkelijk gevoel dat ik straks gewoon een klein mensje van ons samen in mijn armen heb.. nee ik kan er echt niet bij met mijn verstand! Ze zeggen wel eens time flies maar niet als je zwanger bent!
Ja heb ik heel erg. Ik kan niet wachten tot we ons kleine meisje eindelijk kunnen zien. Op 30 maart gaan we een pretecho laten doen en dan kunnen we ook even kijken hoe ze eruitziet, maar dat is natuurlijk heel anders dan haar echt te kunnen begroeten. Ja ik kan ook echt niet wachten en denk er vaak over hoe ze eruit zou zien en wat voor karakter ze zal hebben!
Dat word alleen maar erger haha Ik kan niet meer w88 gewoon, ben zoo ongeduldig, ik weet dat ie nog ff moet blijven zitten, maar kwil zo graag naar zijn gezichtje kunnen kijken, de kleine vingertjes & teentjes, lieve neusje en oortjes en dat soort dingen! Indd lekker kroelen met je beeb
Haha gezellig Kvind alleen 30 april geen leuke datum om uitgerekend te zijn Maar denk zelf dat ie eerder komt haha, kheb al een aardige tijd de datum 27 april in me hoofd, geen idee waarom, maar het is egt een sterk gevoel..
Ja, hier hetzelfde. Gister 3D echo gehad en was zo mooi. Je ziet net weer iets meer van het lieve koppie. Kan niet wachten! Hou er nu al zoveel van.
ik droom ook al de heletijd dat ze eerder word geboren en heb ook dat gevoel... maar dat komt misschien ook omdat ik wil dat ze eerder komt hahaha ze mag in ieder geval geen 5 dagen later geboren worden want dan is me moeder al jarig... en het kindje moet wel een eigen verjaardag hebben vind ik
Haha jah indd.. hier ook dat dilemma, want hij mag ook weer niet te vroeg komen, want 24 April is mijn mams jarig haha.. En tis precies rond de tijd met die feestdagen en dergelijke, koninginnedag & herdenkingsdag ensow.. Dus liever op de dagen ertussen en kmag eigenlijk niet erovere klagen, maar vind het voor de kleine gewoon leuker indd als het egt een "eigen" dag heeft.. Alsof er iemand zit te w88 om op koninginnedag op een verjaardag te gaan zitten
dat vind ik nou ook en me moeder zegt als het eerder word geboren is het een vervroegt verjaardags kadootje en als het laat word geboren en laat verjaardagskadootje hahaha maarja de kleine beslist welke dag het word en maar hopen dat ze de goeie kiest