chloor ingeademd; 5 weken zwanger

Discussie in 'Gezondheid' gestart door inge81, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inge81

inge81 Nieuw lid

22 jun 2007
    2
    0
    0
    Ik weet sinds vandaag dat ik 5 weken zwanger ben. Deze week ben ik echter nog aan het poetsen geweest met Glorix. Ik heb hierbij volgens mij chloor ingeademd, want ik kreeg veel last van mijn neus/keel en ogen. Kan dit kwaad in dit vroege stadium van mijn zwangerschap? Ik maak me ernstig zorgen.

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    meid, zolang je niet de fles leegdrinkt is er helemaal niets aan de hand!

:D

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gezond is anders natuurlijk, maar dat geldt ook als je niet zwanger bent.
    Ik denk dat een keer geen kwaad kan hoor, het kindje kan als het goed is wel wat hebben!

4. Ayvida

Ayvida Actief lid

28 nov 2006
    321
    0
    0
    Hoorn
    Van die ene keer zal je gerust niet doodgaan hoor, en je kleintje ook niet.. ik heb ook (zelfs een paar keer) de badkamer met een iets té agressief middel schoongemaakt tijdens mijn vorige zwangerschappen. Je lichaam kan wel wat hebben ;)

Nu weet je het.. en kan je dergelijke middelen gewoon vermijden. Maar ik zou me niet druk maken om die ene keer.

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Je kindje is in dit stadium vd zwangerschap nog niet eens verbonden met je. Dus als jij chloor in je bloed hebt, komt dat niet bij de kleine ( overigens je hebt dus GEEN chloor in je bloed)

6. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Als je nu klachtenvrij bent hoef je je geen zorgen te maken.
    Maar pas je voortaan wel op. En als het je nog een keer overkomt even de husiarts raadplegen ipv je vraag hier op het forum te stellen, want het kan wel gevaarljk zijn.

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    vraag staat ook bij verloskundige.

Ik sluit deze.

Deel Deze Pagina