Hallo We zijn de dagen aan het af tellen ....donderdag de eerste echo !! We zijn zo benieuwd hoeveel er zijn blijven plakken ....ik dacht gister van stel dat er 1 embryo niet goed is in genesteld of zo dan had ik toch iets van een bloeding moet hebben of niet ? We hopen op een mooie echo en dat alles goed is met ons kleintje of kleintjes want dan gaan we het ook aan de familie vertellen er zijn een aantal die het al weten . We zijn alle twee heel benieuwd over de reactie's en heleboel hadden het vast niet verwacht ook gezien onze leeftijden maar we staan er zelf voor de volle 100% achter ! Vorige week de eerste buikfoto gemaakt maar ja ik ben niet een van de slankste weet niet of het al een beginnend buikje is of ..... Liefs
Spannend! Ik heb zelf ook een tp van 2 embryo's gehad.... Zie banner 😍 Overigens hoef je geen bloeding te hebben als embryo niet goed genesteld is. Je lichaam neemt dat in dit vroege stadium op. Hebben ze he HCG geprikt? Ahv deze waardes anders zou je een voorzichtige inschatting kunnen maken of je zwanger bent van een eenling of tweeling. Succes!!!
Hallo Er is geen bloed geprikt dus heb geen idee hoe de waardes zijn van het HCG ! Dus moeten we de echo maar afwachten ! Er is in indergeval 1 blijven plakken anders was er geen positieve test geweest .... Ik merk wel dat de gewone broeken me al niet meer lekker zitten nou met mijn eerste zwangerschap had ik daar totaal geen last van tot 8 mnd mijn gewone broeken aan gehad .
Het zou dus zomaar kunnen.... Geeft de cb digital meer weken aan dan dat je daadwerkelijk bent? Ik had op 15 DPO 3+ Tja..... Nog even geduld 😁
Ik heb ook tp gehad van twee embryo's en 6 dagen na tp al licht positief. Ruim voor officiële testdag al flinke knallers. Toch is het er maar eentje. Ik heb geen enkele bloeding gehad. Succes donderdag!