Eerste echo ...nog een paar dagen !

Discussion in 'Zwangerschap' started by decembergirl, May 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

We zijn de dagen aan het af tellen ....donderdag de eerste echo !!

We zijn zo benieuwd hoeveel er zijn blijven plakken ....ik dacht gister van stel dat er 1 embryo niet goed is in genesteld of zo dan had ik toch iets van een bloeding moet hebben of niet ?

We hopen op een mooie echo en dat alles goed is met ons kleintje of kleintjes want dan gaan we het ook aan de familie vertellen er zijn een aantal die het al weten .
    We zijn alle twee heel benieuwd over de reactie's en heleboel hadden het vast niet verwacht ook gezien onze leeftijden maar we staan er zelf voor de volle 100% achter !

Vorige week de eerste buikfoto gemaakt maar ja ik ben niet een van de slankste weet niet of het al een beginnend buikje is of .....

Liefs

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Spannend! Veel succes :)

3. Dufel

Dufel VIP lid

Sep 10, 2014
    5,833
    1,469
    113
    Spannend!! Ga voor jullie duimen :)

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Wat ontzettend spannend, ik hou het topic in de gaten. Succes met de laatste paar dagen wachten. :)

5. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    succes voor donderdag!

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Ik heb zelf ook een tp van 2 embryo's gehad.... Zie banner 😍
    Overigens hoef je geen bloeding te hebben als embryo niet goed genesteld is. Je lichaam neemt dat in dit vroege stadium op.
    Hebben ze he HCG geprikt? Ahv deze waardes anders zou je een voorzichtige inschatting kunnen maken of je zwanger bent van een eenling of tweeling.
    Succes!!!

7. decembergirl

decembergirl Bekend lid

Feb 14, 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hallo

Er is geen bloed geprikt dus heb geen idee hoe de waardes zijn van het HCG ! Dus moeten we de echo maar afwachten ! Er is in indergeval 1 blijven plakken anders was er geen positieve test geweest ....
    Ik merk wel dat de gewone broeken me al niet meer lekker zitten nou met mijn eerste zwangerschap had ik daar totaal geen last van tot 8 mnd mijn gewone broeken aan gehad .

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het zou dus zomaar kunnen.... Geeft de cb digital meer weken aan dan dat je daadwerkelijk bent? Ik had op 15 DPO 3+
    Tja..... Nog even geduld 😁

9. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    Spannend ik tel met je mee ik mag vrijdag

10. EsssieS

EsssieS Actief lid

May 1, 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Ik heb ook tp gehad van twee embryo's en 6 dagen na tp al licht positief. Ruim voor officiële testdag al flinke knallers. Toch is het er maar eentje. Ik heb geen enkele bloeding gehad.
    Succes donderdag!

Share This Page