hoi meiden ik heb in juli een miskraam gehad en nu ben ik sinds 3 november zwanger laatst ongidag was 6 oktober dus ik zou nu 5 weken en 3 dagen zwanger zijn. Sinds gisteravond verlies ik helder rood bloed, maar heb totaal geen klachten met buikkramp of buikpijn, had ook een maandverband omgedaan (sorry voor details) vanacht en vanochtend was deze nog helemaal schoon, dus ik verlies alleen bloed bij het afvegen. heb vanmorgen de gynacoloog gebeld en ik kan gelukkig morgenmiddag terecht voor een echo... wie heeft dit ook meegemaakt en waar is het wel goed afgelopen groet poeipoei
Hoi... het kan zijn dat er een adertje geknapt is Zeker omdat het helder was en niet doorzette, denk ik dat dit het geweest was. Was je net naar de wc geweest en geperst (voor jeweetwel) of gevreeen? Doordat je baarmoedermond beter doorbloed is knapt er gemakkelijker een vaatje... Hopelijk kan de echo je geruststellen morgen!
hoi musje djw voor je antwoord, we hadden de avond ervoor wel gevreeen,heb momenteel nog steeds met afvegen helder bloed verlies... pfffff hoop dat er meer adviezen of ervaringen komen groet poeipoei
Hoi, Ook ik had een paar keer een beetje bloedverlies na het vrijen, maar geen helderrood.Het was eigenlijk meer iets vermengd met zijn zaad, rozig. Daarna nog een echo gehad en daar was alles nog prima op. Wat musje zegt over je baarmoedermond klopt ook en er kan idd een vaatje geknapt zijn. Zolang je geen krampen krijgt, kan er gewoon niks aan de hand zijn, wat ik dan ook heel erg hoop voor je. Ik hoop dat het snel morgen voor je is, zodat je zekerheid hebt sterkte en succes grietje
Ik heb tijdens deze zwangerschap 2x 1week bloed verloren. Ook alleen tijdens het afvegen. (helderrood) Mij is toen verteld dat zolang je geen krampen hebt, je je nog geen zorgen moet maken. Pas op het moment dat je krampen krijgt en stolsels verliest KAN dat een een teken zijn dat het mis is. 50% van de bloedingen heeft niks te betekenen, dus hopenlijk zit jij bij die 50%. Zoals je aan mijn banner kunt zien was er hier dus niks aan de hand.
Ja er hoeft zeker niks ana de hand te zijn. Helemaal niet als het met het afvegen alleen gebeurd. een vriendin van me had dat ook. Alleen rozig bloed. Ook alleen met afvegen. In de gaten houden eventjes.
hoi meiden djw voor het antwoord geeft de burger weer iets moed, maar ben nog wel ontzettend bang en verdrietig, verlies nog steeds bloed met afvegen en vanmiddag zat er ook ietsiepietsie helder bloed in me maandverband.... ik laat het weten morgen als ik de echo heb gehad die is om 14.00 groet poeipoei meer ervaringen zijn welkom
Ik heb een week lang gebloed. En kwam er na 12 weken achter dat ik dus nog wel zwanger was. De verloskundige ging er vanuit dat het fout was en liet me dus geen echo maken. Dus het kan wel goed gaan blijkt wel.
pffffffff das mooi ik hoop dus ook op zo een wonder vooral omdat ik in juli ook al een miskraam heb gehad djw voor je opbeurende verhaal groet poeipoei
Ja, als je al een miskraam hebt gehad ben je sowieso bang bij het zien van bloed. Dat had ik ook en nog ben ik bij ieder toiletbezoek bang dat ik iets zal zien. Ik ben nu ruim 7 weken zwanger na 2 ma en ik heb donderdag weer een echo. Blijft toch spannend. Succes morgen en laat effe wat weten liefs grietje
hoi grietje jij gefeliciteerd meis met je zwangerschap ik laat het zeker weten als ik morgenmiddag ben geweest, het bloeden lijkt minder te worden ik hoop op een wonder groet poeipoei en jij ook succes met je echo donderdag veel liefs
hoi meiden effe berichtje tussendoor, het lijkt of het bloeden minder word heb nu alleen helderbloed verlies bij het afvegen.... wachten maar tot morgen middag groet monique ps ervaringen zijn nog steeds welkom
hier ook 4x bloed verlies bij het afvegen gehad. Je schrikt je naar! gelukkig bleef het daarbij, maar ik was er wel flink van in de stress!
Ik heb in de 6e week helderrood bloedverlies gehad. Niet alleen met afvegen, maar gewoon ook flink in het verband. Gelukkig mocht ik voor een spoedecho en ik was er van overtuigd dat het weer foute boel was. tot mijn grote verbazing kregen we toch een prachtig kloppend hartje te zien. Het bloedverlies heeft een week aangehouden, maar beeb doet het super. Vandaag mijn 4e echo gehad en onze uk was volop aan het schoppen,zwaaien,stuiteren en rollen. Volgens de gyn nu al een herrieschopper Dus ik duim voor je dat je morgen een goede echo hebt!
hoi mamasan wat een geweldig nieuws om te lezen, dit geeft zoveel moed heel erg bedankt. vanmiddag weet ik het want dan krijg ik dus de echo zou nu 5 weken en 5 dagen zwanger zijn hopelijk zien ze wat... pfffffff ben best bang nogmaals bedankt en jij feli met je zwangerschap groet poeipoei
Heey Poeipoei, Ik heb zelf niet echt ervaring met helderrood bloedverlies, bij mij was het meer oud bloed en dat heeft bijna 14 dagen geduurd. Je hoort het idd wel meer dat meiden rond de 5/6de week bloedverlies hebben. Hoop dat het goed gaat! Meis heeeeel veel suc6 wensen voor vanmiddag en ik hoop dat het allemaal goed mag aflopen! Dikke knuffel **KNUF** Groetjes Liena
hoi liena djw meis laat het weten als ik ben geweest groet poeipoei en meiden allemaal bedankt voor jullie berichten
hoi meiden begin nu aardig nerveus te worden wel een lichtpuntje het bloedverlies is minimaal nu pffffffff wou dat het 2 uur was groet poeipoei
Poeipoei, wat kunnen uren lang duren als je moet wachten he? Ik moet nog tot morgenmiddag 3 uur wachten en de tijd gaat tergend langzaam Ik duim voor je. Ik zal tot vanavond moeten wachten om je antwoord te lezen, ik ben vanmiddag op kraamvisite. Maar meteen als ik thuiskom zal ik hier kijken, heel veel succes, komt vast allemaal goed. liefs grietje