Ik ben ongeveer 5 weken zwanger (laatste menstruatie gehad op 20sept en IUI op 6 okt) Dinsdag moeten we voor onze eerste echo en weer ik hoever ik effectief ben. Mijn man zegt dat ik Nual een dikkere buik heb. Dat kan toch niet??? Dat Ukkie is maar amper een halve centimeter.... By the way: ik ben geen zo'n mager madammetje! Ik hoor graag jullie mening/reacties,... Liefs. Xxxx
Zijn waarschijnlijk je darmen die er voor zorgen dat je buik " dikker" lijkt. Maar gefeliciteerd met jullie wonder! Geniet ervan!
Wat Sukke zegt klopt inderdaad, maar dat is geen reden om er minder van te genieten! Je zal merken dat je buik tegen de morgen (voor het eten) weer zoals voorheen zal zijn. Hier was ik trouwens 5 weken zwanger, dus kan zeker! (Daarvoor helemaal plat)
Ik ben ook geen magere dame (1.78 en voor de zwangerschap 100.0) maar bij mij is het ook al vanaf vroeg zichtbaar. Vanaf 6 weken zag je al wat, en nu vanaf week 8 pas ik niet meer in mijn normale kleren. Zowel 's ochtends als 's avonds is het al echt goed zichtbaar, dat buikje. Lekker van genieten!
Gefeliciteerd!! Het zijn inderdaad de darmen want het embryo is maar liefs 2 millimeter klein Maar zeker genieten!!
Mooie foto, maar zo plattekes ben ik niet Ik ben 1m68 en weeg 68kg... Heb van nature al een buikje En ik geniet hoor
Gefeliciteerd!!! Ik had ook al met week 5 een dikkere buik. Met 10 weken had ik dan ook al echt een zwangerschapsbuikje. Waarschijnlijk ook doordat ik niet zoveel buikspieren heb en dit mijn tweede zwangerschap was. Dus mijn darmen hadden lekker de ruimte, haha
Ik had ook een buikje hoor. Ik vond het vervelend omdat het nog niet van de zwangerschap kon zijn. Ik voelde me eerder dik dan gelukkig zwanger. Jammer genoeg is er niet veel aan te doen. Bij mij is het ook niet echt meer weg gegaan. Misschien iets verminderd tussen zes en negen weken. Mensen die me kennen hadden op 11-12 weken alleszins al een vermoeden door mijn plotse buikje. Dit had ik immers tervoren niet.