de hond reageert niet anders, verder heb ik 2 katten, één aanhankelijk, één niet, die aanhankelijk kwam altijd op mijn buik liggen, sinds ik zwanger ben niet meer, maar naast mij, ze miauwt ook veel meer.
We hebben 2 katten en 2 honden. Een kat was nooit zo aanhankelijk, maar nog voor ik wist dat de behandeling geslaagd was, ging ze ineens op mijn buik liggen, iets wat ze nog nooit gedaan had. En ja hoor, zwanger! De andere kat hebben we pas sinds ik zwanger ben, dus daar weet ik niet van of ze zo aanhankelijk is van zichzelf of door mijn zwangerschap. Aan de honden merkte ik in 1e instantie niet zoveel, maar nu wel. De een is veel voorzichtiger en gaat niet meer in mijn buik staan. Ze is normaal echt mijn meisje, altijd bij me en kroelen, maar de laatste week is ze wat afstandelijker en meer op mijn vriend gericht. Alsof ze weet dat ze straks de aandacht moet gaan delen. De ander is buiten heel waaks, hij tolereert slecht andere honden als ik erbij ben. Gaat mijn vriend met hem uit dan is er niets aan de hand haha! In zijn gedrag naar mij toe merkte ik niets, tot ik laatst 's nachts wakker werd en hij met zijn koppie op mijn buik lag. Normaal heeft hij zijn eigen plekje in de huiskamer, maar nu was hij dus bij me komen liggen. Zo lief! En sinds twee weken is hij niet bij me weg te slaan, waar ik ben is hij, terwijl hij normaal juist heel erg op zichzelf was. Ik ben benieuwd hoe ze erop reageren als de baby ook van buiten te voelen is!
Ik heb een hond en mijn vriend heeft 2 katten, maar ze gedragen zich geen van allen anders dan eerst. Mijn paard ook niet, sommige mensen zeggen dat paarden het ook aanvoelen. Baby reageerde wel op de hond laatst, toen die tegen mijn buik ging liggen begon beeb te schoppen
Mijn kat gedraagt zich ook niet anders. Hij vindt het alleen niet meer fijn om op mn buik te liggen als ik lig, omdat hij dan zo instabiel (hoog) ligt, hihi. Hij gebruikt hem daarom nu als een hoofdsteuntje als hij op mn dijen ligt .
Me hond was bij me 1ste zwangerschap heel aanhankelijk nu iets minder hij gag wel een waarschuwing voor bevae nacht er voor opeens een een geluid gemaakt leek wel een wolf hopelijk doet hij het nu weer makkelijk om tewetenwaneer het gaat beginnen
Mijn kat komt noooooit bij me liggen, behalve toen ik net zwanger was. Ik wist het zelf nog niet eens maar toen ze 's nachts ineens op mijn buik ging liggen kreeg ik toch wel een beetje hoop....en ja hoor: paar dagen later een positieve test!
Door mijn kat, ben ik gaan testen...... Dit kindje is een verrassing... mijn kater deed echter zo raar... elke keer op mn buik liggen... me bewaken. (toen hij buitend vechtende katten hoorde, rende hij elke keer naar me toe om te checken) en met het nachtelijk toiletbezoek, liep hij mee de trap af.. en weer terug naar bed.... ik herkende dit dus van mn vorige zwangerschappen... we maakten toen nog grapjes.... maar de kater had het dus bij het goede eind!!
Onze hond is ook waakser geworden. Een vreemde komt nu absoluut niet dicht in de buurt Maar heb hem even duidelijk gemaakt dat dát niet de bedoeling was. Hij zat laatst wel heel stom naar mijn buik te kijken
Mijn hond is sinds het begin van m'n zwangerschap zo bezitterig dat ik 'em onlangs chemisch heb laten castreren. Af en toe gedroeg hij zich alsof hij de vader is en dat ging me te ver. Ik betrek 'em overal bij en hij ligt constant op m'n buik te slapen met z'n koppie en hij is extra zacht voor m'n vriend en mij.
hier 2 honden. veranderen in gedrag niet nu ik zwanger ben. bij mijn eerste zwangerschap ook niet. Alleen toen mijn vliezen gebroken waren wou er 1 niks meer van mij weten en de ander kwam juist heel dicht bij mij zitten en ging niet meer weg
Mijn katten zijn niet anders. Maar ik vroeg me al af waarom ik honing aan me kont had want de honden laten me niet meer met rust. Ze liggen in een straal van een meter bij me, ga ik naar de wc controleren ze waar ik ben. En 1 hond heeft liever niet dat ik nog de deur uit ga. Ook op straat is die ene waakser zelfs zo erg dat hij vergeet lol te hebben en ff te poepen en piesen.
Hier 2 honden en een kat en allemaal nog even aanhankelijk als anders, meer aanhankelijker kan haast niet
Wij hebben een Labrador en die is altijd wel al waaks over mij, maar nu wel extreem erg! hij wijkt niet van mijn zijde als ik thuis ben,wil constant bij me zitten of liggen en loopt me overal achter na....als ik alleen met hem thuis ben gaat hij bij de deur liggen,zodra hij de deur of de bel hoort begint hij te blaffen en te grommen (wat hij normaal al nooit doet) Buiten met uitlaten loopt hij met mij echt als "de man" met zn kop omhoog rond te kijken...Heel grappig gezicht!
Ik heb bij mijn labradors en katten niks bijzonders gemerkt. Onze lompste labrador sprong gisteren nog tegen me op omdat hij zo blij was dat ik er weer was. Overigens is hij wel iets waakser als de baas niet thuis is. En 1 kat die al mega aanhankelijk was, is nu nog aanhankelijk. Maar ik weet eigenlijk niet of hij nog aanhankelijker kon zijn als hij al was. En kat 2 gaat nog steeds met zijn 6 kilo op mijn buik liggen als hij de kans krijgt.