Zwanger en buikgriep

Discussie in 'Gezondheid' gestart door beebielove, 19 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Pfff voel me zo ellendig heb momenteel buikgriep, jak. Voel me ziek, zwak en misselijk.... Ben bang dat t kwaad kan voor de beeb... Ben nu 10,5 week.. Mijn buikje wat iets was boller was ( wrs darmen) is nu platter dan plat, ben 2 kilo afgevallen in twee dagen. Zelfs t harde bolletje onderin is weg (?) nu ben ik in paniek en denk dat mijn kindje overleden is... Weet niet wat ik wil met dit verhaal maar zijn er meer die de buikgriep hebben en zwanger zijn?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Geen paniek! Het harde bolletje wordt naar boven geduwd door je opgezette darmen. Die nu door de buikgriep minder opgezet zijn.
    Het kan voor je kindje echt geen kwaad. Als je je zorgen maakt misschien toch even de vk bellen ter geruststelling.

3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Dank mamadaisy voel me gewoon zo ellendig, dat ik me haast niet kan voorstellen dat t geen kwaad kan.. Heb natuurlijk ook al twee miskramen gehad dus de negatieve gedachten zijn op dit moment volop aanwezig.. Hopelijk is t morgen beter, en zien we donderdag n mooi beebje..

4. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    als je koorts hebt en al een paar dagen zou ik wel even contact op nemen met je vk of gyn want ik heb wel eens gehoord dat dat wel gevaarlijk kan zijn. en als je zo ziek bent hebben ze er nmisschien wel iets voor.
    succes en beterschap

5. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    veel drinken, als je zwanger bent heb je al meer vocht nodig (ik drink wel meer dan normaal) en door de buikgriep verlies je snel veel vocht.

ik zou idd even de vk of ha bellen,

6. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Heb de vk gebeld, idd veel drinken rusten en koorts in de gaten houden.. Hopelijk gaat t morg beter. Thnks voor de reacties.

7. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Kan wel 1 paracetamol nemen toch, hopelijk kan ik dan slapen

8. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb toen ik 28 weken was een flinke buikgriep gehad, wat ben ik toen beroerd geweest, zat met een emmer op de wc want ik wist niet of het er van boven of van onder uit zou komen:(
    Ik ben echt een week flink beroerd hier van geweest, en alleen maar diarree gehad:( Ik ben bij de huisarts geweest maar die schreef niets voor, ik moest wel meer drinken, bouillion, beschuitjes en maria biscuitjes moest ik eten.
    Voor de baby kon het trouwens geen kwaad!

9. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Paracetamol mag wel hoor. Veel drinken en af en toe wat eten en dan komt het echt goed.
    Veel plezier bij de echo donderdag!

Deel Deze Pagina