zwanger en ik denk dat hij vreemd gaat.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Meisje1990, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

TS ben wel benieuwd naar je reactie?

2. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ik ben ook in een relatie geweest zoals jij die beschrijft.het zijn echt leugens wat hij je verteld.de meid voegde jou ook toe om jou in de gaten te kunnen houden en op die manier jou vriend. ook je vriend heeft veel te verbergen en de reacties zijn leugens.Ik vind het daarbij ook niet normaal hoe zijn ouders reageren tegenover jou.ik vind het verschrikkelijk voor je maar je verdient echt beter meid. kan me hier zo kwaad om maken.ik merk dat jij de enige volwassene bent in het gehele verhaal.

3. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Klinkt een beetje als een tiener "Kijken hoever ze gaat"....

En als ze ging? Dan zei hij zeker dat ie een vriendinnetje had? Natuurlijk niet. Slechtste smoes nr 1.

Vraag je eens af wat je aan die kerel hebt. En of ie het echt echt echt echt echt echt waard is.

De invloed die zijn vader heeft lijkt mij ook niet gezond.

4. Meisje1990

6 jan 2010
    79
    0
    0
    best NB
    Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb inmiddels veel met hem gepraat en hem idd duidelijk gemaakt dat ik dit niet pik! Hij heeft gezegd er heel veel spijt van te hebben en hij laat me nu ook echt merken dat hij er moeite voor wil doen om mijn vertrouwen terug te krijgen. Hij verteld me met wie hij appt en hij heeft haar uit zn telefoon gegooid en geblokeerd. Om even antwoord te geven op de vraag over zijn en mijn facebook, het is idd overduidelijk dat wij een relatie hebben op allebei onze facebooks. Daarom dat ik ook niet snap dat ze zo dom is om daar in te trappen. Ik ben wel blij dat dit na veel praten min of meer opgelost is. De situatie met zijn vader (zijn moeder is op jonge leeftijd overleden) is nog niet veranderd. Zijn vader is het er nog steeds niet mee eens waardoor hij ook aangeeft het moeilijk te hebben met het feit dat mijn vriend het gevoel heeft er tussen in te staan. Maar ik denk dat als hij zoveel moeite blijft doen om te laten merken dat hij echt voor mij kiest, ik dit wel overleef :)

gr. Meisje

5. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Knap van je dat je nog met hem verder gaat.
    Toen ik 16 was zat ik ook in een relatie waarin de jongen precies deed wat jou vriend nu gedaan heeft. Tegen een andere meisje zeggen dat hij geen vriendin had en zogenaamd haar alleen uittesten. (dat was in het begin van onze relatie, hij was 18 trouwens) Ik met mijn naïeve kop trapte daar natuurlijk in. Nou om een lang verhaal kort te maken heeft hij me in 16 maanden tijd ontzettend vaak bedrogen kwam ik achter nadat het uit was. Persoonlijk zou ik je vriend nooit meer vertrouwen.
    Want waarom zou hij zoiets doen als hij ziels veel van jou zou houden.

6. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Heij

Wat goed dat jullie gepraat hebben! Als dat zo blijft gaan zal de rest ook wel recht trekken hoop ik voor jullie.

Veel succes met zn 3en ;) en dat is wat belangrijk is (en ook fijn dat hij dat ook bedacht heeft ;))

7. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ik wil niet lullig doen maar hij moet zich tegenover jou bewijzen in het echte leven niet op facebook, dat is een grote poppenkast..
    Jullie kunnen ook een facebook account samen delen als er vertrouwens issues in het spel zijn dan heeft er niemand iets te verbergen.. Mijn vriend doet o.a om deze redenen niet aan facebook en zal het hem een worst wezen of ik in een relatie, getrouwd of niks neerzet zolang ik maar geen rare grappen uithaal zoals die vriend van jou want hij kan en mag gewoon elk moment in mijn account als hij daar behoefte aan zou hebben..

8. Meisje1990

6 jan 2010
    79
    0
    0
    best NB

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, hij laat in het echte leven zien dat hij er spijt van heeft en hij doet er heel veel moeite voor om het vertrouwen terug te krijgen. Dat gebeuren op facebook ging om dat meisje wat vervelend tegen mij deed zoals je kan lezen in mijn eerste bericht. :)

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik hoop echt voor je dat je je niet laat bezeiken meid....jij kent hem natuurlijk maar ik zou m niet vertrouwen.

Ik hoop voor je dat alles gewoon goed zal gaan maar ik ben bang dat hij je mooi heeft weten om te praten zoals dit soort mannen dat zo goed kunnen.

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik zou hem nooit meer vertrouwen. Heb zelf lang in zon situatie gezeten, was gelukkig niet zwanger. Ex deed geheimzinnig over alles en bleek inderdaad vreemd te gaan. Ik heb hem veel te veel kansen gegeven in de hoop dat je veranderde. Maar naar mijn inzien veranderen dit soort mannen nooit.
    Ik zou hem dan ook nooit meer vertrouwen en nooit meer een gezonde relatie kunnen hebben. Jij en je kindje verdienen echt veel beter. Heel veel succes.

11. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Het gaat om een telefoon? en dan schaad je zijn prive-leven? sorry.. maar hier zijn telefoons en accounts en alles wat wij beiden hebben.. ook voor beide toegankelijk en voor beide geheimloos..
    Wij houden namelijk zielsveel van elkaar.. en wat er dus openbaarlijk beschreven word.. hebben wij allang besproken..
    Als mijn man er zo geheimzinnig over zou doen.. dan moet ie goed door t stof voor hij vertrouwen terugkrijgt.. :-/

pas goed op jezelf.. en op je kindje.. :)

12. lenatje

lenatje Actief lid

9 nov 2008
    364
    0
    16
    veel geluk samen in jullie verdere leventje! Geniet van het kleine wondertje! :)

13. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    Je zit aan hem vast door jullie baby. Dan snap ik ook wel dat mede daardoor je ook bij elkaar blijft. Maar deze jongen is niet te vertrouwen! Je vriend hoeft het toch niet te flikken om alles bij elkaar te liegen? Wat vertrouw je dan wel? Ik hoop dat ie heel veel spijt heeft en ze leven betert!
    Maar diep in je hart weet je dat dit niet goed gaat aflopen. Misschien nu dan door deze zure appel heen bijten?
    Succes met deze situatie.

14. annabel1985

9 apr 2013
    27
    0
    0
    NULL
    nijmegen
    kies voor jezelf meid je bent meer waard!

15. Tineke87

Tineke87 Niet meer actief

Kies voor jezelf en je kindje! Hij mag kiezen óf hij kiest nu voor jou, of jij investeert geen seconde tijd meer in hem en gaat gewoon zelf voor dit kindje zorgen. Waarschijnlijk kan je het nog beter alleen dan samen met hem in een relatie waarin hij ook, al is het alleen in z'n gedachten, bij anderen is. Dat zal je alleen maar meer gepieker en problemen opleveren. Als je er alleen voor staat weet je tenminste wat je aan jezelf hebt!

16. Opzoek

Opzoek Lid

31 mrt 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap zijn opmerking niet van: "ik wilde alleen maar zien hoever zij zou gaan." Wat is daar zo belangrijk voor hem aan dan? Wat is de meerwaarde voor hem om dat te weten? Als zij niets voor hem betekent hoeft hij dat ook niet uit te zoeken lijk me. Als zij wel erop in zou gaan dan zou hij zeker toehappen.

Sorry meid hij is naar mijn idee niet te vertrouwen. Je kan beter nu door de zure appel heen bijten en dan weet je kindje nog van niets dan later als je kindje tussen alle ruzies zit en dergelijke.

17. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ts ik heb hetzelfde meegemaakt, omdat ik het niet vertrouwde heb ik zijn telefoon gepakt en zijn SMS zitten lezen, en kwam hetzelfde tegen als jij. Hij kon ook alleen maar zeggen dat ik zijn foon gelezen had e.d. bla bla bla meer niet... Ik ben meteen die dag opgestapt en bij hem weg gegaan. Beste keuze ooit geweest van mij ;) Ik kan alleen maar zeggen hou de eer aan jezelf, ik voed mijn zoon ook alleen op en het is echt te doen hoor. Mijn ex kijkt er niet naar om, dus ik weet dat ik een hele goede keuze heb gemaakt door bij hem weg te zijn gegaan.

18. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Je vermoedt dat hij vreemd gaat? Dat doet hij toch al?

19. amirahussein

20 apr 2013
    38
    0
    0
    Callcenter agent
    Herderen (B)
    Één keer vreemd gaan bestaat niet, als hij door heeft dat ie er mee weg komt omdat je hem toch wel vergeeft blijft het doen. voor aandacht omdat hij het kan omdat ie onzeker is of gewoon omdat ie een klootzak is zonder zelf controle.

Ik was zelf ooit ook in die val getrapt van ik hou van hem ik wil hem niet kwijt maar die van mij is mooi achter mijn rug om getrouwd met een ander in zijn geboorteland en heeft nu een kind met haar waar ik pas na 5 jaar achter ben gekomen.....KIES voor JEZELF!

Je kind is beter af met jou dan met ene ontrouwe vader.sorry.Het is jouw keus maar denk goed na blijf je bij hem moet je ook de concequenties dragen.Sterkte!

liefs amira

20. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Jij kent hem beter dan dat wij hem kennen, dus als je denkt dat hij die kans verdient moet je dat doen :).
    Ik zou het alleen geen 2e keer meer pikken..dan was t klaar.
    Succes!

Deel Deze Pagina