zwanger en ik denk dat hij vreemd gaat.

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Meisje1990, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Jij krijgt straks een prachtig kindje waar jij je heel verantwoordelijk voor zult voelen en je zult hem/haar het allerbeste wilt geven in het leven. Mijn inziens is daarbij een voorwaarde dat je kindje door een papa en mama opgevoed worden die gelukkig zijn. Je leert je kindje straks respect te hebben door hem/haar het voorbeeld te geven.

Met andere woorden. Wat wil jij voor de toekomst van je kindje. Hoe zie jij dat voor je en past je partner wel in dit plaatje? Is deze actie iets wat je compleet onbekend voorkomt, of zie je hem er voor aan dat een dergelijk iets vaker zal gebeuren en zo ja, kun je dat accepteren.

Ik ben ervan overtuigd dat jij in je drukke leventje straks geen (emotionele) ruimte hebt voor geruzie en stress om je relatie. Als je van mening bent dat dat zonder meer gaat gebeuren moet je misschien de balans opmaken en vooruit denken.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind niet dat je perse bij je partner weg moet gaan en ik begrijp terdege dat je er alles aan wilt doen om samen een gelukkig gezin te vormen. Dus als dit een incident is en verder alles goed zit is er vast een oplossing mogelijk. Als dat niet zo is, denk dan aan jouw toekomst. Die van jou en je kleine moppie.

Veel sterkte meid.

2. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Meiden, laatste reactie dateert van 8 maart...

Heb zo t idee dat ze haar beslissing wel genomen heeft hoor...

Heeft niet zoveel nut meer om nog adviezen te geven.

3. Ano123

Ano123 Actief lid

4 feb 2013
    341
    0
    0
    Zwanger zijn!
    Het spijt me, maar ik zou hem nooit weer vertrouwen.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd kan wel dicht dit topic hahaha

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Hij is je niet waard...

6. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.613
    165
    63
    Hem GOED duidelijk maken wat je wel en niet pikt! Hij moet nu ECHT voor jou kiezen. En als die dat niet doet is hij je niet waard.

Heb dit ook met mijn ex mee gemaakt. Ik was niet zwanger. Maar achteraf blij dat ik daar vanaf ben. Want hij wou niet anders.

7. penske

penske Lid

8 aug 2009
    49
    0
    0
    Thuiszorg
    Groningen
    Pff herkenbaar! Een relatie waarin je elkaar niet vertrouwt is niet goed! Het wordt nu alleen maar erger, je gaat hem nog meer controleren, bij alles wat hij doet ga je doemdenken....zou hij nu... is er nu een ander bij hem enz. Ik heb dit zelf meegemaakt, in de laatste jaren van onze relatie. We zijn 13 jaar samen geweest. Hij had ook zin in vrijheid en lang leve de lol. Ik ben toen mijn kindje 2 was bij hem weggegaan, en ben blij dat ik de keuze heb gemaakt. Nog heeft hij bijna geen contact met zijn kindje, dat is heel moeilijk, en doet je zeer als moeder, maar nu hebben we het wel veel beter, en minder stress. Ik heb een nw vriend en zwanger van een tweede! Dit laatste gun ik jouw ook, ik hield ook teveel van hem, en stopte alles weg! NIET doen! Je hebt jezelf ermee! Denk om jezelf en je baby!! Heel veel sterkte met dit alles meis!!!

Deel Deze Pagina