haaj meiden nooit verwacht dat ik me hier bij zou moeten voegen.. maar toch helaas ben dus alleen heel onverwachts zwanger geworden van me ex na anderhalf jaar samen geweest te zijn was de koek op en afgelope week ben ik er dus achter gekomen dat ik zwanger ben heb het hem verteld eerst schrok tie logisch natuurlyk toen wilde die in de leven van uk blijven en nu dus opeens weer niet
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat vervelend dat je er nu alleen voor staat en dat je ex niet weet wat hij wilt. Maarja als ik jou was zou ik het lekker laten voor wat het is en van je zwangerschap genieten!! Het komt vast allemaal goed, en ik hoop dat je steun hebt aan de mensen om je heen?
Heftig! Hoe ver ben je nu? Zou je zelf je ex terug willen (hij is natuurlijk niet voor niets je ex) en als hij zich wel weer met de kleine gaat bemoeien? Wil je dat???? Edit, sorry zie nu je banner....
ik heb er niet voor gekozen om me relatie op tegeven dat heeft hij 2 weke geleden gedaan ik heb altijd nog gevoelens voor hem gehad dat is het hele narige er aan:'( volgens me vk als k me echo heb dan ben k ongeveer 7 a 8 weken
Fijn dat je wel steun hebt in ieder geval. Nee je hormonen maken het natuurlijk nog lastiger, en je zit natuurlijk al in een zware periode als je vriend de relatie heeft beëindigd terwijl jij nog gevoel hebt. Sterkte in ieder geval! Hopelijk kun je straks lekker van de kleine genieten als je eenmaal de echo hebt gezien enzo!
Ik wil je heel veel sterkte wensen! Je mag me altijd een pb sturen, zit in dezelfde situatie als jou dus weet precies hoe je je moet voelen!
Awh jij ook heel veel sterkte en zal j gauw x privé bericht sturen gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens xx
veel sterkte meid, ik sta er ook alleen voor! als je een luisterend oor nodig hebt stuur me maar een prive berichtje!! hoest nu met je?