Ik heb gisteren bij Etos de dvd van Lennart Nilsson gekocht. "Het wonder van een nieuw leven" Deze documentaire had ik al eens gezien en wou ik heel graag nog eens bekijken en nou lag ie toevallig gisteren daar voor maar 14,95. Het is echt super mooi en zeker de moeite waard. Ik heb hem samen met mijn mannetje en dochter (5) gekeken , en allebei waren ze stil en erg gefacineerdt door de beelden. Hij heeft namelijk unieke buik beelden, het is gemaakt met een geimplanteerde camera in de baarmoeder van een vrouw. Zo zie je alles vanaf de zaadlosing tot de geboorte hoe alles verloopt , met natuurlijk mooie vergelijkingsmateriaal van jouw eigen zwangerschapsstadium.
als je meedoet met moeders voor moeders bieden ze je hem aan als cadeau,misschien ook idee voor sommige?
Klinkt heel mooi. MvM moet nog langs komen bij mij dus wie weet dat ik die dan wel kies. Mij vriendje vertelde gisteren dat hij die echo foto's zo bijzonder vindt. ben benieuwd wat hij dan van die dvd vind.
Ja ik heb hem van de week gekregen van moeders voor moeders en kan niet anders zeggen dat hij schitterend is. Wij hebben zelf de dvd van zwangerschap van week tot week gekocht maar die is lang zo mooi niet als deze dvd. Echt een aanrader voor iedereen.
Ga em zo lekker kopen! wil em heel graag zien. Heb het boek kunnen lenen van een vriendinnetje. Dus ben erg benieuwd naar de film.
Ik heb hem ook al een tijdje in huis, het boek had ik 11 jaar geleden al in mijn bezit en ik lees het nu weer aandachtig door!