last van.. kweet t niet

Discussion in 'Zwangerschap' started by bar, Oct 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Als ik sta heb ik een soort pijnlijk gevoel onderin mijn buik en bij mijn heupen.. Als ik naar de wc ga en plas, doet het pijn in mijn buik... En nee is geen blaasontsteking..
    ik vind het gevoel moeilijk te onschrijven..
    als ik op de bank lig voel ik ook een soort pijn in mijn onderbuik..
    weet iemand wat dit is?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik heb ook regelmatig buikpijn sinds ik zwanger ben, eerst van mijn darmen. En nu als ik plassen moet en ik niet gelijk ga. Buikpijn hoorde erbij zei mijn verloskundige. Bij mij is het wel altijd zo weer weg. Heb jij er lang last van dan ?

3. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    nou, het is meer met vlagen.. met plassen is het een paar seconde als ik klaar ben zeg maar. dan komt er een pijnscheut..
    maar dat andere is ook meer met vlagen.. soms duurt het een tijdje en soms is het zo wer weg..
    ik heb het gister avond wel de hele avond gehad.. was echt irritant.. en niet echt prettig..

4. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik zou deze vraag even bij je verloskundige neerleggen als ik jou was.
    Misschien dat zij weet wat het is en wat je er evt. aan kunt doen.

5. fempje

fempje Bekend lid

Sep 27, 2006
    504
    0
    0
    ik sluit mij ook aan bij noralien

6. Babe

Babe Actief lid

Aug 20, 2006
    191
    0
    0
    Ja ik herken dit ! Het zijn je banden. Even goed denken hoe het ook al weer zat hoor. Als je stopt met plassen trekt je blaas iets terug omhoog en aangezien je banden daar nu in de buurt zitten krijg je een klein tikje wat aan voelt als of er even aan getrokken wordt. De andere pijn kan ook heel goed aan bandenpijn liggen. Het is een heel scherpe gemene pijn.

7. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    Ik denk ook dat het bandenpijn is....
    Heb ik in het begin ook een tijd last van gehad, vooral als ik naar de wc was geweest of op stond.
    Nu is het eigenlijk al een tijdje over...

Share This Page