Is een gedeeltelijke miskraam nog te achterhalen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Timanfaya, 24 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timanfaya

Timanfaya Nieuw lid

4 okt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond!

Kon even zo snel geen betere titel bedenken, maar het volgende is het geval; ik ben er pas bij 9 weken achtergekomen dat ik zwanger was aangezien ik dacht een menstruatie gehad te hebben rond (wat nu blijkt) de 4 weken. Ik heb toen, weliswaar volgens mijn best heel regelmatige cyclus, 1 dag te vroeg, gedurende 5 dagen bloedingen gehad, inclusief wat stolsels/weefsel vanaf dag 27 in mijn cyclus. Het enige afwijkende van een normale menstruatie is dat het bloeden op dag 3 één dag stopte en daarna nog 2 dagen verder ging.

Lang verhaal, maar achteraf blijkt het dus geen menstruatie geweest te zijn. Voor een innestelingbloeding lijkt het mij wat laat en ook wat veel. Ik ben inmiddels 26 weken zwanger en vraag me af of (misschien bij de bevalling?) nog ergens uit zou kunnen blijken of dit een tweelingzwangerschap geweest is? Overigens is dat pure nieuwsgierigheid, vraag me nog steeds af wat die bloeding anders geweest kan zijn.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Dit is helaas nu niet meer te achterhalen. Dat had echt toen gezien moeten worden. Ik kan er helaas geen uitspraak over doen.

Groeten Evelien

Deel Deze Pagina