Zwanger en in de steek gelaten

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Catwoman0409, 6 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catwoman0409

    6 feb 2022
    45
    10
    8
    Vrouw
    Ik heb het niet verteld aan hem. Ik ben bang dat ik dan weer een reactie verwacht en teleurgesteld word. Ik besloten om helemaal niets meer te sturen en de bal bij hem te laten. Hij was ook jarig vrijdag maar ik heb hem ook niet gefeliciteerd. Het is niet wat ik wil maar ik moet nu aan mezelf denken
     
    lorreke vindt dit leuk.
  2. Catwoman0409

    6 feb 2022
    45
    10
    8
    Vrouw
    Vanmiddag kreeg ik ineens een berichtje van hem. Ik had al 5 weken nix gehoord. Hij had gezien op facebook dat het een jongetje word. En met de vraag hoe het gaat. En hij wil weten of ik alleen een naam ga bedenken of dat ik dat samen wil doen. Mijn Hart zit alweer in mijn keel. Weet niet wat ik ermee moet
     
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd, wat leuk een jongen! Jongens zijn echte mama's kindjes ❤

    En wat je er mee moet? Lieverd, je moet helemaal niks! Waarom zou je er op reageren? Hij heeft er 5 weken over gedaan om überhaupt iets te zeggen. En doet dit nu alleen omdat hij via via iets heeft gehoord! Ja natuurlijk ga jij de naam alleen kiezen, wat denkt hij wel niet. Zaadje planten, foute keuzes maken, beloften doen en niet nakomen en dan ook nog ergens wat van willen vinden? Dikke doei. Dat verdient hij niet, onthoud dat alsjeblieft.
     
    Lola1982, Kaatje92, Neuzeke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Ly1

    Ly1 Fanatiek lid

    1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe

    Dat je deze reactie is je lichaam voelt bij een reactie van hem zegt al genoeg.

    Ik zou gewoon aangeven dat je het allemaal niet weet op dit moment en wenst met rust gelaten te worden en dat jij wel contact met hem opzoekt, wanneer je er rustig over nagedacht hebt en zelf een beslissing hebt gemaakt. En als je dan een beslissing hebt gemaakt en je wil het hem niet vertellen, dan vertel je hem helemaal niks.

    Ik wens je super veel wijsheid toe maar ook rust, dat hebben jij en je kleine man ook echt verdient.
     
    Neilia vindt dit leuk.
  5. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Jemig ik lees dit topic voor het eerst, meid wat maak jij een hoop mee. Heb met je te doen. Ik vind het wel echt bewonderingswaardig om te lezen welke keuzes je maakt. Vanaf een afstandje de meest logische keuzes maar doe dit maar eens als je er middenin zit. Petje af hoor!! Je mag oprecht trots op jezelf zijn.

    Moet wel lachen bij die laatste post. Wat is dat toch altijd met mannen he. Ze willen er niet voor vrouw en kind zijn maar moeten wel hun plasje doen over de naam. Ik lees dat echt telkens weer in dit soort gevallen.

    Sterkte iig meid de komende periode. Je doet het super.
     
    Catwoman0409 vindt dit leuk.
  6. Catwoman0409

    6 feb 2022
    45
    10
    8
    Vrouw
    We hebben gisterenavond even gebeld. Ik vroeg waar zijn bericht vandaan kwam aangezien ik 5 weken nix van hem had gehoord. Hij zei dat hij niets had laten horen omdat ik het had uitgemaakt en hij dacht dat ik rust wilde. Ik zei dat ik daar niet om gevraagd had en hij best wel wat interesse had kunnen tonen. Dat ik het gevoel had dat hij niets meer met de baby te maken wilde hebben. Hij wil nu morgenavond langskomen om over de baby te praten
     
  7. Ly1

    Ly1 Fanatiek lid

    1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik vind het een rare reactie. Ik had het respectvoller gevonden als hij zijn verantwoordelijkheid had genomen en had gezegd: wat er ook gebeurt ik ben wel de vader van dit kind dus ik neem die verantwoording.

    De afwachtende houding komt op mij ietwat onvolwassen over, wat weer in verhouding staat met zijn problematiek en vetslavingsgedrag. En absoluut een slap excuus én een trap na voot jou door te zeggen dat jij degene bent die de relatie beëindigd heeft, alsof het om een klein probleem ging.

    Ik weet niet of jullie inmiddels afgesproken hebben, wat er uitgekomen is en hoe jij je hierbij voelt?

    Mijn mening doet er niet echt toe, maar dit zou ik persoonlijk niet als vader voor mijn kindje willen, zeker niet als hij dit soort gedrag blijft laten zien, én z'n verantwoordelijkheid niet neemt op alle mogelijke vlakken, beginnend bij waarom deze relatie geen stand kon houden.
     
  8. Catwoman0409

    6 feb 2022
    45
    10
    8
    Vrouw
    Ja hij is vrijdagavond langs gekomen. Hij zegt dat hij gaat stoppen met blowen. Dat hij inziet dat hij geen goeie vader kan zijn voor de baby als hij verslaafd is. Hij zei ook dat hij het jammer vind dat hij zoveel van de zwangerschap mist nu. Ik ben blij dat hij nu tot het besef is gekomen maar nu eerst maar daden laten zien
     
  9. Kaatje92

    Kaatje92 Fanatiek lid

    7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Wat een rot situatie zeg. Je komt zo ongelofelijk sterk over. Zo knap dat je kiest voor jezelf en jullie kleine mannetje. Inderdaad: eerst maar eens daden Ipv woorden. Sterkte in deze lastige situatie!
     
    Catwoman0409 vindt dit leuk.
  10. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Wat een nare situatie. Je komt heel sterk over en maakt (in mijn ogen) hele goede keuzes. Heel erg knap van je, aangezien je natuurlijk het liefste wil dat het anders zou gaan.

    Hoe gaat het nu? Heeft hij al iets omgezet naar daden, of heb je weer niets van hem gehoord?

    Ik begrijp wel dat je, mocht hij zijn woorden inderdaad omzetten naar daden, de deur op een kiertje wil laten. Hij is wel de vader van je kind. Maar dan wel op jouw voorwaarden. Anders word jij, en straks je kind, steeds opnieuw teleurgesteld.
     
    Catwoman0409 vindt dit leuk.
  11. Catwoman0409

    6 feb 2022
    45
    10
    8
    Vrouw
    Dank je wel! Ik doe mijn best om zo goed mogelijk voor mezelf en de baby te zorgen.

    We hebben de afgelopen weken een aantal keer afgesproken en dat was erg gezellig. Hij was ook nuchter en we hadden goeie gesprekken. Afgelopen maandag heeft hij me helaas laten zitten. Ik zou naar zijn familie gaan en hij zou daar ook heen komen maar hij is niet geweest en heeft ook helemaal nix laten horen. Dat was voor mij wel weer een teleurstelling. Ik ga hem niet vragen waar hij was. Ik denk dat ik wel weet waarom hij er niet was
     
  12. Iaatje

    Iaatje Actief lid

    5 okt 2016
    274
    138
    43
    Vrouw
    Wat ben je toch in een ongezonde situatie zeg. Heel erg jammer dat er zulke mannen op deze wereld rondlopen. Ik heb een zoon van 10 bijna 11 inmiddels en heb het ook zonder zijn vader moeten doen. Beloftes maken en nooit nakomen en uiteindelijk heb ik hem definitief uit mijn leven en die van mijn zoon gezet. Als je er niet kan zijn dan blijf dan ook gewoon weg.

    Ik moet wel zeggen dat ik toen ik 7 maanden zwanger was iemand anders heb leren kennen en na 11 jaar zijn wij nog steeds samen en gaan we nu voor een kindje.

    Ik zou zeggen denk aan jezelf en aan je kindje in je buik. Er is vanaf nu niets belangrijker dan dat en alles wat voor verstoring zorgt in je leven gewoon einde aan maken. Het gaat pijn doen, maar uiteindelijk ga je zeker de vruchten plukken.

    En er zijn genoeg mannen die weten hoe het is om een man en vader te zijn. En niet alleen bloed maakt je familie maar ook de band die je hebt met een ander. Hij is op dit moment gewoon een verwekker en geen vader. Dat is hoe ik mijn ex zie. Mijn huidge vriend is de vader van mijn zoon, want hij weet hoe het hoort.

    Sterkte nog en denk aan je gezondheid.
     
    Catwoman0409 vindt dit leuk.
  13. Catwoman0409

    6 feb 2022
    45
    10
    8
    Vrouw
    Dank je wel! Ik heb laatst gevraagd waarom hij er niet was met pasen. Hij zei dat hij een kater had en heel laat wakker was. Ik zeg dan had je evengoed wat kunnen laten horen. Vorige week vroeg ik hem hoe het gaat met het stoppen met blowen. Hij zei dat hij een stuk minder blowt en ook een avond niet had gedaan. Dat schiet niet echt op. Ik houd daarom ook nog steeds afstand en zoek zelf helemaal geen contact met hem. Alles komt van hem af. Ik heb niet het gevoel dat er iets veranderd is bij hem en dat hij nu serieus is
     

Deel Deze Pagina