zwanger en in het buitenland

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sisisi, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sisisi

sisisi Lid

20 jun 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie hulp en adviezen, en super lieve reacties.
    momenteel zijn me vliezen gebroken en hebben wij een telefonische tolk. ik heb 4cm ontsluiting, ik wou het jullie laten weten.
    heel erg bedankt voor al jullie reacties. ik ben een beetje aan het rond lopen met een beker water.
    ik spreek jullie gauw

2. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Heel veel succes Sisisi!
    Gelukkig dat jullie telefonisch een tolk hebben, hopelijk stelt je dat een beetje gerust.

3. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Vergeet niet ervoor te zorgen dat je kleine meteen OHIP krijgt! Zorg dat je dat aanvraagformulier krijgt.

Veel rust, succes, voorspoed en geluk gewenst! Tot gauw! :)

4. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    He meid sterkte! Ik woon ook in Ontario (Ottawa, dus niet echt in de buurt helaas), en wilde je even heel veel succes wensen. Al gaat het hier misschien wat anders dan in Nederland, de zorg is wel goed, dus het komt vast goed. Fijn dat je een tolk hebt kunnen vinden, zet 'm op met de bevalling!! En zoals Raket ook al aangaf: zorg dat de baby OHIP krijgt, dan is die in ieder geval goed verzekerd.

En als je gaat voor Permanent Residence moet je inderdaad even goed kijken wat de handigste route is, via Nederland of via Canada (duurt inderdaad vaak langer). Raket: wanneer is de Visa Office Wenen geworden? Ik ben vorig jaar door de procedure gegaan en toen was het Berlijn? Alleen de doktersrapportage moest naar Wenen. Enniewee: aan deze informatie heb je natuurlijk helemaal geen behoefte aan als je aan het bevallen bent, maar mocht je nog vragen hebben mag je me altijd pb-en!

5. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Wenen is pas sinds heel kort het bureau voor procedures via Nederland. Ik werd in januari Permanent Resident. Mijn procedure ging nog via Berlijn (aanvraag ingediend in september), en rond april was Berlijn ineens dicht en moest alles naar Wenen! Degenen die na mij kwamen hebben mij daarover ingelicht.

Hey maar ik wil niet sisisi's topic volkletsen over immigratiezaken terwijl zij ligt te bevallen, dus als je meer wilt weten of even gezellig wilt kletsen, stuur me dan een PB!

6. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt helemaal gelijk, sorry voor het off topic verhaal :)

Zet 'm op Sisisi!!!

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik wens je een goede bevalling toe!! Succes!! Enneh sterkte in je kraamperiode zonder familie in de buurt, dat zal niet meevallen zeg!

8. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Sisisi: ik hoop dat alles goed is met jou, en de kleine (als hij/zij er nu is)!!

9. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ja, kom ook even kijken. Benieuwd hoe het gegaan is. Ik vermoed dat Sisisi inmiddels is bevallen en het druk heeft met de kleine.

10. sisisi

sisisi Lid

20 jun 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,
    ik ben bevallen op 22-6-2012 om 01.00 snachts.
    alles ging uitstekend, en met de baby gaat het uitstekend.
    ik ben super trots op hoe alles is gegaan, ik krijg elke dag bezoek van een geweldige vrouw, ze helpt me met alles en ze vind dat het uitstekend goed gaat.
    ik geniet nu de hele tijd van mijn lieve zoontje.
    ik wist niet dat ik een baby in bad kon doen, haha maar het gaat super.
    ik dank jullie allemaal voor jullie hulp, reacties, tips, etc..
    en ik wens jullie een goed zwangerschap en een makkelijk bevalling.
    groetjes

11. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Sisisi, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!

Wat heerlijk dat het zo goed gaat! En ook erg fijn dat je hulp hebt om de basis van het zorgen voor een kleintje onder de knie te krijgen.

Als je wat hulp nodig hebt bij het immigratie-verhaal: Ik heb veel informatie opgezocht op het gebied van family class emigratie van Nederland naar Canada en ik kan mezelf enigszins deskundig noemen. Dus als je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel, stuur dan maar even een PB!

Deel Deze Pagina