Hoi, Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger. Ik heb bloedverlies alsof ik aan het menstrueren ben. Als ik niet beter wist zou ik nu gewoon denken dat ik menstrueer. Het is helderrood zonder stolsels of krampen. Heb wel een vaag ongikramp in mijn onderbuik. Kan het nu zijn dat ik toch niet zwanger ben en gewoon menstrueer? Of is het een soort innestelingsbloeding? Ik heb toch echt positieve zwtesten in handen gehad. Zelfs die van cb digitaal zei dat ik zwanger ben. Ik bloed al vanaf vannacht/vanmorgen en het is nu 17.03uur. Is dit normaal? Ik heb al met de HA en VK gebeld en die zeggen afwachten. Ik wordt er niet echt rustiger op. Kan u raad geven? Groetjes lautjuh85
hoi, een beetje geduld alsjeblieft! Wij beantwoorden, zoals bovenaan deze pagina vermeld staat, deze vragen vrijwillig in onze vrije tijd naast onze drukke baan. Soms kan het zijn dat er een paar dagen overheen gaan voor je antwoord krijgt. Als iets dringend is moet je daarom altijd contact opnemen met je eigen arts of verloskundige. Ik kan niet anders zeggen dan je arts en verloskundige, bloedverlies komt vaak voor, een innestelingsbloeding is het in elk geval niet. het kan goed gaan en het kan toch een miskraam worden, je kunt (helaas) niets anders doen dan afwachten. Sterkte! Mirjam