Kleinigheidje voor kraambezoek

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door slingeraap74, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Ik zit er over te denken om voor elk kraambezoek een kleinigheidje te geven. Heeft iemand een leuk idee?

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik had gehoord van iemand die kleine badeendjes deed die kan je bij badeendwinkel.com kopen en zijn zo rond 1 euro het stuk geloof ik.. dat vond ik wel superleuk..

Wij geven geen cadeaus vind het maar een rare gewoonte om cadeaus aan trouw en geboortevisite te geven ;)

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik geef ook niks, heb genoeg te doen en zo blijf je bezig joh. Ik geef ook geen kadootjes op mijn verjaardag aan mijn visite :p

Er staat lekkers op tafel en thee en koffie en fris.

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Een zelfgebakken moederkoekje? :p
    Je kunt wel veel ideeën opdoen als je googlet op 'suikerbonen' of 'doopsuikers'.
    Er ztten hele leuke dingetjes bij heb ik al gezien.

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
  6. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Die is idd leuk!

Denk alleen niet dat ik zoiets wil doen, geboortekaartjes alleen al kosten genoeg wat mij betreft en vind dat ze ook best blij mogen zijn met beschuit en muisjes :)

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja het wordt wel weer duur allemaal..en we hebben al zoveel uitgegeven aan dat joch :p

8. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou idd! haha :D

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Zelfde gedachte hier :p
    Heb al een supertof geboortekaartje, krijgt ook iedereen al en verdwijnt wrsch bij de meesten in het oud papier doosje :( En dan beschuit met muisjes, en de grote zussen trakteren op school lange vingers gedoopt in blauwe muisjes, nou nou zo kan ie wel weer hoor :p

10. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Toch vind ik het ook heel leuk en ga ik het ook doen! Ik weet ook alleen nog niet precies hoe of wat? Ik houd dit topic maar goed in de gaten hihi.

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja hier ook! Niet ook nog es een kleinigheidje hoor! Kan wel bezig blijven! Beschuit met buisjes moet maar genoeg zijn ;) En Shirin trakteert op school muffins met blauw/witte muisjes erop :)

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik verwacht voornamelijk veel te krijgen tijdens het kraambezoek 8)

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Precies Caithlin!

14. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    :p
    Een hoop geld ja!

15. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Haha dat zou wat zijn, op het geboortekaartje een envelopje afbeelden met de tekst "komt u op kraamvisite bij ons Jobje (Jobje kan, het is tenslotte zijn/haar eerste verjaardag) zorg dan voor een goed gevuld envelopje"

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Me to! :D

En dan hoop ik ook nog dat het niet teveel kleertjes in absoluut niet mijn smaak zijn of niet de goede maat/seizoen :p

17. Niet meer actief

Geld? Ik heb nog nooit geld gegeven wanneer ik op kraambezoek ging, ook niets ontvangen toen ik kraamvisite kreeg.

Wij geven ook geen kraambedankje hoor. Een kaartje sturen we op en ze mogen met lege handen komen als ze willen (ik heb toch alles al) als ze maar niet te lang blijven haha

18. Blackpanter

19 okt 2006
    36
    0
    0
    Ik wil ook een bedankje doen

Gaan denk zelf doosjes met tekst in mekaar zetten en daar in snoepjes
    Is niet duur kost alleen wat tijd
    Kijken of ik het voorbeeld in mijn album krijg

19. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    mijn schoonzusje heeft op de kunstacademie gezeten, en kan hartstikke mooi/goed tekenen. haar hebben we gevraagd om een geboortekaartje te ontwerpen, de tranen liepen haar over de wangen...
    ze mag dan zelf wat leuke ontwerpen maken, en dan kiezen we zelf uit wat we mooi vinden.

20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    En dan hoop ik ook nog dat het niet teveel kleertjes in absoluut niet mijn smaak zijn of niet de goede maat/seizoen :p[/quote]

dat is het probleem bij de meeste, kleren krijgen die niet jouw smaak zijn. tis praktischer om bonnen te geven/krijgen, maar dat is weer niet origineel.. :(

Deel Deze Pagina