Zwanger en je toch goed voelen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hansje, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo dames,

    Je leest heel veel bij de onderwerpen hier dat dames zich ontzettend beroerd voelen en wel blij zijn met hun zwangerschap maar ervan balen dat ze zoveel kwaaltjes hebben.

    Nou vroeg ik mij af, zijn er ook dames die zich gewoon goed voelen? Ik heb bijvoorbeeld niet zoveel kwaaltjes (gelukkig), ben alleen heel erg snel moe en wat emotioneler.
    Dit is zo'n typisch geval van ben ik de enige?

    En ik geef toe wat er niet is kan nog komen, maar op dit moment denk ik als ik mij zo voel mijn hele zwangerschap door dan ben ik blij.

    Ben benieuwd........

    Groetjes Hansje.
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Als je goed gezond bent, is het heel normaal dat je je helemaal toppie of goed voelt.
    Volgens de cijfers is bijna de helft misselijk, maar dat betekent dat ruim de helft helemaal niet misselijk is.

    Ik heb ook helemaal nergens last van deze zwangerschap, zelfs niet eens dat ik erg moe ben en dat was bij de 1e en 2e wel zo. Oke, ik heb een iets korter lontje maar daat heeft alleen mijn omgeving last van ;)

    Geniet ervan zolang jeje goed voelt!

    Groet van Kiki
     
  3. Willes

    Willes Fanatiek lid

    14 nov 2006
    1.121
    70
    48
    Ik voel me gelukkig al 37 weken super!
    Alleen de laatste paar weken gaan wat moeizamer. Slecht slapen, last van lichte rugklachten en een buik die toch wel in de weg gaat zitten.
    Dus prijs jezelf gelukkig zolang je nergens last van hebt! Er zijn genoeg vrouwen jaloers op je ;) .

    Groetjes Willes
     
  4. Yjc

    Yjc Fanatiek lid

    18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Ook ik heb (nog) nergens last van gehad (ben nu 29 weken) en heb me gewoon prettig gevoeld. Ik ben wel eerder moe dan normaal of ik geef er nu gewoon eerder aan toe ;)

    Dus ik zou zeggen geniet lekker van je zwangerschap en dat je nergens last van hebt.
     
  5. Jannes

    Jannes VIP lid

    6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Heb buiten wat moe enzo helemaal nergens last van. Voel me net als anders: prima dus! Heeft me in het begin wat ook onzeker gemaakt, maar zoals je leest komt het echt vaak voor. Wees maar blij hoor. Niets zo erg als 12 weken last hebben van hele vervelende kwaaltjes
     
  6. Catheleine

    Catheleine Bekend lid

    9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Roep maar niet te hard, hahaha...

    Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook helemaal nergens echt zo erg last van...
    Bij deze zwangerschap heb ik echt heel veel kwaaltjes en pijntjes...
    Elke zwangerschap is anders...
    En het zou nog zomaar kunnen komen dat je toch kwaaltjes gaat krijgen, hoop het niet voor je maar kan wel,..
    Ik ook sinds aantal weken weer misselijk in de avonden en nachten...

    Geniet ervan en maak je zeker niet druk meid

    Groetjes Catheleine
     
  7. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Je mag blij zijn dat het goed gaat tot nu toe. Ik wil je niet ontmoedigen maar bij mij begon de misselijkheid rond 7 weken en duurde tot ongeveer 14 weken. Nu opnieuw last van en ook pijn aan bekken en benauwd gevoel met buik die nu al in de weg zit :confused:
    Maar het kan uiteraard heel goed zijn dat je de hele zwangerschap geen last hebt!
     
  8. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
    Geen zorgen maken, heel normaal als je niets voelt, heb ook alleen last gehad van rommelende darmen en af en toe wat moe, verder niets, en alles is oke! Geniet ervan!
     
  9. Anna1978

    Anna1978 Actief lid

    7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Tot afgelopen weekend had ik ook helemaal nergens last van.
    Ik ging mijn zwangerschap echter in met een bloeddruk van 80/55. Nu de 20 weken in zicht gaan komen scijnt hij naar beneden te duiken, hoever precies weet ik niet, wordt donderdag weer gemeten maar ik ben nu regelmatig duizelig.
    Ik voel het aankomen dus op zich geen probleem, mag nog absoluut niet klagen :)
     
  10. Patricia01

    Patricia01 VIP lid

    31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Dat is niet raar hoor als je lekker in je vel zit,maar ik zal niet te hard gillen ;) Ik dacht ook deze zwangerschap rooskleurig door te brengen maar met 9 weken begon bij mij de ellende. Continue misselijk en chronisch moe, zo erg dat ik huilend de dokter belde van ellende..dit heeft bij mij tot 17 weken aangehouden. Nu ben ik soms nog wel moe, maar niet meer zo erg als tussen de 9-17 weken van mijn zwangerschap.

    Maar hoop voor je dat je de andere 32 weken ook zo kan doorbrengen, dan heb je een lekkere zwangerschap :D
     
  11. illy1980

    illy1980 Lid

    27 jan 2008
    5
    0
    0
    Ik heb ook nergens last van hoor! Ben al 20 weken zwanger maar tot op de dag van vandaag voel ik me net zoals voor dat ik zwanger was. Ik krijg allemaal goed bedoelde adviezen maar ik wordt er gek van. Ik weet zelf wel hoe ik me voel, toch?
    Wees blij en geniet ervan. In het begin vroeg ik me ook vaak af of alles wel goed was. Maar dat was dus nergens voor nodig.
     
  12. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Nee je bent niet de enige, ik heb ook eigenlijk nergens last van als alleen soms wat sneller moe..en beetje emo soms :)

    ow ja en maagzuur...maar eey als dat alles is 8)
     
  13. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Hier ook een geweldige zwangerschap gehad!
    Ik heb me 38 weken toppie gevoeld. Vond het dan ook een beetje jammer dat ze de baby toen al hebben laten komen. Maarja, dat was nodig, dus heb je niet te kiezen he? En bovendien, als je je baby eenmaal hebt, wil je ook vast niet meer terug.
    Maar zat was ik het nog helemaal niet. ;)
     
  14. Debbieee

    Debbieee Lid

    11 okt 2007
    29
    0
    0
    Almere
    Ook ik heb tot nu toe nergens last van gehad.
    Alleen op dit moment begint m'n buik wel een beetje zwaar te worden.. maar dat is niet zo'n ramp. Maar zoals ze zeggen; wat niet is, kan nog komen. ;)
     
  15. joyo

    joyo Bekend lid

    4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ook ik heb me eigenlijk heel de zwangerschap goed gevoeld en voel me nog goed. Alleen het slapen wordt af en toe wat minder. Maar dat mag natuurlijk ook.... :) Iets wat ik bij de 1e geen last van heb gehad. Maar verder... doe ik ook nog alles alleen het tempo ligt iets lager. Maar geniet er maar gewoon van dat het nog goed gaat. Het kan zo maar veranderen.
     
  16. nance158

    nance158 Actief lid

    15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hier ook iemand die zich goed voelt.
    Ben wel moe met tijden en heb een beetje last van mijn bekken maar voor de rest heb ik nog niet 1 keer over hoeven te geven, ben ik niet misselijk.

    Wat wel is bij mij dat ik het ene moment barst van de energie en de hele wereld aan kan en het volgende moment ben ik net een oude vrouw die het liefst de hele dag in bed wil liggen.

    Maar dit valt bij mij niet onder kwaaltjes, ik vindt dat dat er gewoon bijhoort.

    Als dit zo blijft zou ik nog wel 10 zwangerschappen aan durven gaan.

    Je bent dus niet de enigste.

    Groetjes nance158
     
  17. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Tot ruim acht weken voelde ik me erg goed. Toen tot 16 weken extreem moe en daarnaast misselijk, en nu vanaf 16 weken tot 35 weken voel ik me super! Als dit zo blijft heb ik een topzwangerschap gehad, ondanks die eerste weken.
     

Deel Deze Pagina