Hallo, er schijn een overzicht te zijn gebaseerd op een Chineese berekeing waarin staat je leeftijd en welke maand je bevrucht raakt, dat je kan zien of je een jongen of meisje krijgt.. Heeft iemand hier ervaring mee? En in hoeverre klopt dit? Bij mij in de vriendenkring klopte het op een meisje na t allemaal! Graag hoor ik jullie mening.
bij mij klopt het niet in alle maanden zou ik een jongen krijgen behalve juist die maand dat conceptie heeft plaats gevonden zou ik een meisje krijgen maar word toch overduidelijk een jongen.
hier zijn al veel topics over! Maarre, die van mij klopt niet! Terwijl ik er heilig van overtuigd was dat het een meisje zou worden net als de kalender! Het is dus een babyboy!
nee bij mij klopte het ook niet! ik had in 1 maand kans op een jongen en de rest van de maanden allemaal meisjes! nou in de maand die er bij mij uitkwam, zou ik dus een meisje krijgen, maar heb toch echt een zoon!
bij mij klopte het ook niet ik zou een meisje krijgen had zelf ook het gevoel dat het een meisje werd maar het word overduidelijk en jongetje
Nee, klopte voor geen meter Zou een meisje moeten krijgen volgens de chinese kalender, maar het is echt een jongetje. Nou had zelfs de gyn het mis, maar toch
vind het zo`n onzin, als het zou kloppen dan zouden er in china geen meisjes meer geboren worden, aangezien ze daar graag jongetjes willen. er worden daar zoveel meisjes afgestaan voor adoptie
Ik heb ergens gelezen dat het voor 90% klopt. Ik zat echter bij de 10% waarbij het niet klopte...hihihihiihi. Bij mij stond een meid, mijn gevoel zei een meid en één van de verloskundige dacht ook een meid. EN ik heb een gezonde jonge gekregen
het was wel zoals het op de kalender staat zag ik bij beide mn zoontjes, ( zag hier op t forum voor t eerst dat zoiets bestond) maar denk dat t puur toeval is, t is tenslotte 50/50