Hoi Dames, Ik had bij Bol.com een zwangerschapsboekje besteld en hij is zo leuk dat ik 'm even wil delen: 'Mijn 9 maanden dagboek' Van: Pauline Oud 2009, ImageBooks Factory B.V. Veghel ISBN 978 90 5964 8555 Hele leuke, vrolijke vormgeving en elke week kan je iets invullen. Er staan vragen in die je kunt beantwoorden, een afsprakenlijstje en ruimte voor foto's. Plus tussendoor nog wat info over hoe ver je bent. Kortom, een dagboekje voor elke week, 9 maanden lang. Als links staan vermeld: Imagegroup Holland - HOME en Pauline Oud Illustraties Ze heeft ook de boeken uitgegeven: kraambezoekboek en een 'baby's eerste jaar'. Zie maar hoor, maar ik vond 'm erg leuk!! N.b.: spannend, vandaag gaan we langs de families om het bekend te maken. We hebben een grote doos gekocht met daarin muffins met muisjes en een paar hints en we gaan langs onder het mom van 'even proosten op het nieuwe jaar'. En dan gooien we die doos open, dus ben benieuwd!!
Hoi, Ik heb dat boek ook en vind hem inderdaad erg leuk!! Spannend dat jullie vandaag het grote nieuws gaan vertellen, geniet ervan!!!
ik heb die ook!! ben verzekerd bij fbto en heb via hun kraampakket aangevraagd en kreeg als aardigheidje dat van hun
Ik heb deze ook gekocht bij de Prenatal.. Super leuk idd, en die van het kraambezoek ga ik er binnenkort ook nog bij halen.. Hoe was het geweest vandaag??
Hoi, Kan je ook een kraampakket aanvragen bij je verzekering dan?? Ffe onderzoeken hihi! Gisteren ging leuk! Ze bleven maar staren naar die doos en dan weer naar ons en dan stotteren 'is het echt ja??' hahaha heb erg gelachen. Vandaag gaan we naar mijn familie (gisteren de schoonfamilie) dus ik heb er weer zin in! Alles goed met jou en de zwangerschap Amigo? Over 2 weekjes je eerste echo zie ik, spannend!!
Haha wat een leuk weekend zeg!! Ik heb er ook echt van genoten om te zien hoe geweldig onze ouders het vinden.. Ze worden echt opa en oma.. Hier gaat alles goed, zover ik dat nu kan zeggen.. Ben ontzettend benieuwd naar de echo, sla een zucht van verlichting als ik het hartje heb gehoord.. Lees hier zoveel verhalen waarbij het mis gaat, die moet ik eigenlijk nu helemaal niet lezen.. En hoe gaat het verder bij jou? Jij al klachtjes? Ik merk alleen dat mijn borsten beginnen het groeien, ze doen nu ook echt pijn..
Hoi! Ja die klachtjes zijn wel al begonnen. Geloof vanaf 6 weken dat ik er last van kreeg: misselijk met vlagen, hartkloppingen en buikpijn als ik ga liggen/slapen en nu vooral steeds moe. Ook kleine steekjes (van spiertjes denk ik) af en toe en idd de borsten die groeien. Gelukkig, want ik heb al 80D ! Ik kan de complete baby-uitzet erop uitstallen aan het eind van de rit denk ik . Die echo is zo leuk joh! Je beseft het dan echt steeds meer. Ik heb a.s. donderdag weer een echo (doe mee met een bekkenbodemonderzoek van een gyn in opleiding. Eigenlijk puur omdat ik dan vaker een echo krijg hoor haha!), maar zelfs dat vind ik nu weer heel spannend!! Je hoopt toch weer dat het wel goed zit en zo blijft. Ben benieuwd hoe de echo bij jou gaat! Was het bij jullie ook gewenst, hebben jullie 'geklust'?