Ik hoop dat iemand van jullie eens met mij mee wilt kijken. Vandaag hebben we de geslachtsecho gehad, en morgen gaan we erachter komen door middel van een taartje. Ik heb zelf sterk het gevoel dat het een jongetje wordt maar door de echo heb ik ook ergens weer het idee een meisje Is er iemand die eens naar mijn echo wilt kijken die weet waar je op moet letten? ps mocht dit niet de juiste plek zijn voor de vraag graag verplaatsen
Je kan de foto in dit topic delen: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/het-grote-nub-topic-12-14-weken-deel-10.731079/page-49#post-24793431
Als deze echo van 2-2 is en je nu echt 16+2 weken zwsnger bent, dan was je 15+1 tijdens de echo en dat is veel te laat voor de nub. Dus niemand had je antwoord op je vraag kunnen geven helaas
ja dat klopt inderdaad toen ik wat meer ging zoeken over de nub las ik dat ook pas dat het tot 14 weken gaat geloof ik. De 13 weken echo was de baby lichtelijk eigenwijs dus kon toen geen nub uitgehaald worden. Foutje aan mijn kant