Hoi iedereen!! Ik ben eindelijk klaar met mijn afstudeerscriptie!!!!! Voelt echt zo heerlijk! Eindelijk, na al die jaren van studie kan ik nu helemaal legaal ontspannen en genieten. Mijn man is bijna klaar met het huis (kan hem niet echt meer helpen met klussen...) en dan is het al bijna zo ver! Ik moet eerlijk zeggen dat ik opeens erg zenuwachtig wordt voor de bevalling en alles wat daarna komt. Nu ik opeens niets anders meer te doen heb, overvalt het besef me best wel. Liefs van A.
Mixed feelings. Ik ben nog niet zover als jij maar kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt. Spannend en gelukkig. Geniet toch nog maar even van alles!!
Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt, niet wat betreft je bijna bevalling, maar wel dat je bent afgestudeerd. Ik heb ook mijn afstudeer scriptie ingeleverd en een heel goed resultaat terug gehad. Deze week zal ik officieel afstuderen. Je zal het wel zwaar gehad hebben, afstuderen en tegelijk al een aantal maanden zwanger zijn. Petje af hoor meid!
Gefeliciteerd Oempje!!!! Het was wel zwaar, maar ook een goede stok achter de deur... Anders was het nu waarschijnlijk nog iet af!