Zwanger en katten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door victoria, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik vind die ballonnen wel zielig geloof ik, krijgen die arme beestjes een hart beroerte joh. ik zie wel hoe ik dat oplos. van de week zijn vrienden van ons op bezoek geweest met hun 3 weken oude baby en ze hebben even gesnuffels en als de baby dan ging bewegen, waren ze heel snel weer weg. maar het is zoals de meeste zeggen, een kind van een ander is altijd anders.

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Onze poezen spelen juist met ballonnen :)

3. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Bedankt voor alle reacties. Ben blij om te horen dat bij veel van jullie het gewoon heel makkelijk gaat en de kat niet jaloers reageert. Ik snap alleen de tip met plaat op de box niet. Als je een plaat op de bovenkant legt, kunnen ze toch nog steeds door de spijlen (of hebben jullie een dichte box?). IK denk ook dat ik ze er uithaal als ik zie dat ze in de box gaan liggen. Op de kinderkamer kunnen ze niet komen. Onze katten komen ook niet op onze slaapkamer en ik heb nu de kinderkamer al afgesloten, zodat ze er aan gaan wennen (ik wil niet dat zij de link leggen tussen kind is gekomen en wij mogen daar niet meer komen).

Groetjes Victoria

Deel Deze Pagina