Geen idee hoe hij zover is gekomen. Z'n mama was in m'n tuin onder de rabarber bevallen en in de geboorte gebleven, samen met 2 kittens, dus heb hem en z'n zusje vanaf dag 1 met het flesje opgevoed. Ze zijn dan ook gebleven. Hij eet gewoon whiscas blik (enkel smorgens) en door de dag friskies brokjes, dus niets speciaals. Als drinken krijgen ze water. Heb hem laten helpen in oktober en sindsdien is hij van de 5 kg naar 8.500 kg gegaan. En hij gaat nergens stelen, want hij wil niet buiten. Ziek is hij ook niet volgens bloedonderzoek. Zal gewoon aan de genen liggen denkt de DA, maar z'n zus weegt nog geen 2.500 kg (en dat gewogen tijdens haar hoogzwangere dagen momenteel) Ze staan in m'n album, de zwarte is die zware kater (Velvet) en de zwart-witte (Kira) z'n zusje. Moet wel zeggen dat hij redelijk groot is, de grootste kat uit de buurt, echt dik is hij eigenlijk niet.
Mijn poes snuffelt aan alles wat nieuw is. zo ook de babykamer (daar mag ze niet meer komen) ook wel eens even stampen een soort nestje maken . en dan heel lief en scheef en schattig met het kopje op mijn buik liggen. net zoals een echt baby.
ik heb ook twee katten. zal ze trouwens ook eens erbij zetten . eentje is nog steeds hetzelfde, maar de ander is ook best wel kroeleriger dan normaal. misschien raar maar als ik in bed lig en ze ligt bij me probeert ze weleens aan m'n tepel te zuigen