Wat voelde jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lieverdjuh, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben erg benieuwd wat jullie voelde, toen jullie weeen hadden en 1cm ontsluiting?
    Ik heb maandag tot dinsdag in t ziekenhuis gelegen voor weeen en ontsluiting....ik ben nu gelukkig weer thuis omdat de ontsluiting niet doorzet.
    Maar ik voel me toch anders, heb nog steeds heel vaak harde buiken een echte bal wordt t dan, misselijk, hele erg rugpijn, me benen voelen dood aan, hoofdpijn, pijn in me vagina, Harde opgezette blaas, veel plassen, en ga zo maar door!

Dus ik ben erg benieuwd naar jullie, wat jullie voelde toen je al ontsluiting had en weeen?

Groetjes

2. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik heb 5 weken rondgelopen met weeen en 2 cm ontsluiting.Die ontsluiting daar voel je niets van.Dat merk je niet hoor.
    Ik kon de laatste weken niet meer rechtop staan en stappen van de pijnlijke harde buiken.Alleen liggen ging nog...
    Ik moest ook heeeel veeel naar het toilet maar ik denk dat dat bij iedereen zo is die op het einde loopt.

Probeer er niet te veel aan te denken...(ik weet dat het moeilijk is met pijn enz.)
    de dag nadat ik zei tegen mijn man dat ons dochtertje nog wel 4 weken zou blijven zitten ben ik bevallen.

Doe het gewoon rustig aan want het kan nog dagen duren maar ook weken. ;)

3. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ja ik denk er natuurlijk wel veel aan, maar ook probeer ik me gedachtens ergens anders heen te brengen. Maarja je wilt ook graagt weten hoe en wat. Over de ontsluiting weet ik dat je daar niets van voelt. maar ik kan ook echt niet lopen van de harde buiken of zitten liggen gaat wel op me zij.
    Morgen moet ik voor controle terug naar de Gyn om te kijken of de ontsluiting is gevorderd....denk zelf van niet. Maar de pijn is zo vervelend gewoon pff.
    En van alles denk ik oh t gaat gebeuren en dan gebeurt er niets.
    Ik hoop natuurlijk dat ze nog even blijf zitten dat is beter voor ons kleine meisje.

4. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik begrijp je heel goed ;)
    Heb het ook meegemaakt,het kan eigenlijk nu niet snel genoeg gaan hé :)

Nog even volhouden!

5. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ja precies, ik heb liever dat ze komt dan dat je de hele tijd met de pijn loopt t duurt nu gewoon te lang als je zoveel last en pijn heb

Deel Deze Pagina