Zwanger en kattenbak verschonen.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 21 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    @Liselotje;
    ja, dan kun je (zodra het zover is ;) ) idd het beste even advies vragen bij de bedrijfsarts.

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik doe de kattenbakken ook niet meer in verband met de toxoplamaparasiet. Je moet idd ook opletten met stallen mesten in verband met de amoniak. En volgens mij zijn schoonmaakmiddelen ook niet goed, zoals chloor enzo.

3. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Niet doen! Het zou niet verstandig zijn. Mijn man doet het nu. (Lekker makkelijk ;) )

4. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik werk bij een dierenkliniek, dus waarschijnlijk heb ik het al ik weet niet hoe vaak opgelopen, maar natuurlijk ben ik ook voorzichtig. Wel wordt er gezegd dat het alleen om de ontlasting gaat en het je pas kan besmetten als de ontlasting er drie dagen ligt. Bij de meeste mensen zal het toch wel iedere dag weggehaald worden. Maar het blijft het makkelijkste om het aan iemand anders over te laten... ;)

5. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Persoonlijk denk ik dat je ook Te voorzichtig kan zijn.
    Niet alleen tijdens de zwangerschap , maar ook na de geboorte, tijdens het op groeien van je kindje.
    Natuurlijk doe je niks wat je kindje kan schaden, en hou je daar wel rekening mee.
    Maar een Te sterriele omgeving doet je kindje ook geen goed hoor.
    En mensen zijn tegenwoordig vaak te sterriel.
    Wat weer kan leiden tot allergische reacties, vaak ziek juist doordat ze niks gewent zijn, en zo kan je nog wel even doorgaan.
    Dit kan tijdens de zwangerschap al invloed hebben op je kindje.

Dus voorzichtig zijn en luisteren naar je eigen lichaam en gevoel is goed, maar overdrijf het niet

Het is maar een tip, voor iedereen die er mee wat mee wil doen

groetjes

6. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ja Jolanda zo ken ik er inderdaad ook een paar,maar zo zit ik dus niet in mekaar gelukkig....
    Ik laat de kattebak idd ook door mijn vriend dadelijk doen en de paardenstalletjes gaan we anders samen doen zolang als t gaat, gelukkig valt t geurtje mee wat er bij vrij komt.
    En wat betreft die schoonmaakmiddelen er zijn naar mijn mening zoveel moeders die gezonde kindertjes op de wereld hebben gezet en elke dag schoonmaakmiddelen gebruikten.
    Als ik twijfel kan ik het ja nog altijd even navragen he?
    Maar in ieder geval bedankt voor de tips.......

Groetjes ;)

7. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik vind ook dat je op moet letten, maar niet moet overdrijven. Met hele sterke middelen zal ik oppassen, maar ik zal wel andere schoonmaakmiddelen gebruiken.Groetjes

8. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Hm...... ik weet vanuit mijn vorige zwangerschappen indd dat het niet verstandig was om de kattenbak te verschonen tijdens de zwangerschap.
    Toen was ik getrouwd en kon ik gelukkig terug vallen op mijn man.

Maar nu sta ik er alleen voor... Doe het nu met Handschoenen en een theedoek alla cowboy voor mijn mond.
    Tjah ik moet toch wat :)

Maar als je het uit handen kan geven ZEKER doen!

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    hoop reacties zeg.
    bedankt ik hoop dat ik tegen die tijd er uit ben wat ik ga doen.
    lieke.

Deel Deze Pagina