Test geeft na een week nog een vaag streepje.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Novastar, Feb 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal.
    Wie kan mij helpen/geruststellen? Vorige week heb ik na het ivf/PGD traject mogen testen. De test in de ochtend gaf een heel licht streepje, die in de middag was iets duidelijker maar nog steeds licht (ander merk). Voor de zekerheid de volgende dag naar de huisarts gegaan. Hier ook een urinetest gedaan. Deze werd na lang wachten ook weer licht positief. De assistente zij wel dat ik echt zwanger was. Nu is het zes dagen na de eerste test en vanmorgen nog een test gedaan in de hoop dat het streepje dikker zou zijn. Het was echter nog steeds licht. Het is er echt, maar het is niet dikker dan vorige week. Is dit slecht nieuws of komt dit vaker voor? Het is dat het zaterdag is anders zou ik meteen de huisarts bellen. 😕

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Om je beter van advies te dienen....zou je foto's kunnen plaatsen van je testen?

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Het lukt niet om de foto's te plaatsen. Waarschijnlijk doe ik het verkeerd. Hoe werkt het precies? Alvast bedankt!

4. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant

Attached Files:

5. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant

Attached Files:

6. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Die test vind ik al vrij duidelijk, ie het zonder te turen!

En die van later?

Sorry, was te snel, zie nu je tweede foto.... Die lijkt iets lichter?

7. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant

Attached Files:

8. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Inderdaad Dreamchild. Die is iets lichter. Al is het verschil op de foto groter dan in het echt. Maar ik maak me wel zorgen. Ik moet erbij zeggen dat de controlestreep er wel is maar een beetje onregelmatig. In het midden is de streep dikker dan aan de uiteinden. Betekent dat ook nog iets? Zit mezelf wel een beetje gek te maken. Het schijnt namelijk zo te zijn dat een lichter wordende streep een dreigende miskraam kan betekenen. 😩

9. mams1

mams1 Fanatiek lid

Oct 16, 2013
    3,121
    800
    113
    Wil je graag gerust stellen maar vind die van nu lichter dan vorige week sorry
    Niet per ongeluk de foto's verkeerd om?

10. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Nee, de foto's staan niet verkeerd om. Als dat zo was zou ik me niet zo druk maken.

11. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Kan het zijn dat je urine minder geconcentreerd was? Welk merk gebruik je zelf? Of is de test van vandaag nog niet helemaal goed opgedroogd?

Ik hoop voor je dat ze snel duidelijk worden!

12. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Over een dreigende miskraam, ik wil je ook niet teleurstellen of juist hoop geven. In november heb ik ook lichte testen gehad en na een week werden ze ook weer lichter. Ik was zwanger, maar dit werd een miskraam.

13. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik heb vandaag en vorige week in de middag testen van de jumbo gebruikt. Omdat ik vorige week 's middags testte had ik express weinig gedronken en zo'n 8 uur niet geplast. Dit is de test van de eerste foto. Ik ben vanacht om half 2 naar bed gegaan, van tevoren nog geplast en om half 8 getest. Gisteren normaal gedronken en de urine was lichter dan vorige week. Heerlijk zo'n gedetailleerd verhaal. 😝

14. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

Oct 10, 2011
    1,659
    422
    83
    Ik denk dat het moeilijk is om er nu wat van te zeggen. Je HCG schommelt nog wel veel in het begin van de zwangerschap. Hierdoor hoeven je testen niet meteen op te lopen.

Ik zou gewoon even niet meer testen. Je bent immers zwanger, dat is duidelijk. Ook met oplopende testen, kan een zwangerschap eventueel mis lopen. Probeer je niet al te druk te maken, dat je testen licht zijn, en daarom je zwangerschap niet goed zit. Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.

15. Novastar

Novastar Fanatiek lid

Jan 9, 2014
    4,538
    1,171
    113
    Female
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Fien, ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ga inderdaad niet meer testen. Wilde eigenlijk dat ik het vandaag al niet had gedaan. Gisteren was ik nog blij, nu alleen maar nerveus. Ik hoop dat het goed komt.

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

Sep 18, 2012
    2,188
    150
    63
    Ik duim voor je mee. Misschien als je je te onrustig voelt even naar de huisarts en vragen naar een bloedtest.

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dit overkwam mij ook, en is ook een miskraam geworden:(

Succes!

18. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Maak je niet teveel zorgen. Ik vond sowieso al die testen niet erg betrouwbaar. Bij mij is geen 1 test positief geweest in de eerst 5 tot 6 weken van mijn zwangerschap. En van de een op de andere dag waren ze allemaal positief en bleek ik dus al 6 weken zwanger te zijn.

Probeer te ontspannen en vraag Maandag een bloedtest aan :)

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zou maandag een bloedtest vragen! Aan de waarde kun je precies zien hoe het zit. Voor nu zou ik stoppen met testen.. Ik ga duimen dat het niets betekent!

20. missiej

missiej Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,232
    0
    36
    NULL
    NULL
    kan het zijn dat bij je eerste test ook nog hormonen hebben meegespeeld? heb je ook hormonen toegediend gekregen na de plaatsing? hierdoor kan een test ook positief zijn.. en dat je 2e test puur alleen je eigen hormonen zijn? beetje krom geformuleerd maar hoop dat je het snapt hhaha... ik zou ook idd vragen om een bloedtest

Share This Page