Morning! . Gister met tweede urine niet kunnen laten om weer te testen ( ook deze test had een kras overigens). Was soortgelijk, dat je denkt iets te zien, maar twijfelachtig. Verder nog steeds wat oud bruin, maar dat zegt bij mij weinig. Kan er juist bijhoren, bij zoontje veel last van. Heb het al 4 of 5 dagen nu, maar zet niet door. Moest vanmorgen om half 7 plassen, en was toen te moe. (lui?) om test te halen enzo. Dacht toen, het zal toch eel niet ... Vandaag maar kijken of ongi doorzet. Omdat hij zo vroeg positief zou moeten testen denk ik dat het niks wordt... En hoe is het bij jou?
Blijft nog even spannend dan... Ik had bij mijn zwangerschappen ook oud bloedverlies dus kan idd nog alle kanten op. Ik zit nu 5 of 6 dpo, we gaan volgende week donderdag een lang weekend weg, dus ik denk die donderdag een testje wagen. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Dagen goed volplannen dus, maar dat lukt wel. Behalve dat ik sinds gisteren hoge rugpijn heb (ter hoogte van m'n borst zeg maar, maar dan aan de achterkant) en dat herken ik heel erg van m'n laatste zwangerschap. Maar dat lijkt me eigenlijk nog te vroeg. We wachten af! Heb de testen trouwens binnengekregen. Heb tot nu toe nog nooit dipsticks gebruikt, maar komt vast goed. Ik sloopte die cassettes toch altijd uit elkaar
Hmm, ik had het een hele reactie, issie weg! Nog maar een keer dan. Meestal is het idd wel goede afleiding om drukke dagen te hebben! Merk hier ook dat ik op vrije dagen veel meer testdrang heb dan wanneer ik het druk heb op mijn werk... Voor jou nog 'even' wachten dus! Wel spannend, als je al wat denkt te voelen! Hier is ongesteld nog niet gekomen, dus heb toch weer getest. En weer vind ik hem niet helemaal wit... Of ik ben gek . Morgen volhouden om niet te testen. Dan test ik pas woensdag weer, mijn vrije slag. Tenzij ik ongesteld ben natuurlijk, dat zal wel zo zijn... Zal nog even een foto toevoegen van na 5 min.
Stom he! Maar zou hij sowieso niet al heel duidelijk moeten zijn?! Ben eigk alleen bekend met kv en action...
Is je cyclus altijd regelmatig of kan het ook dat je nog verder voor nod zit? Laatste zwangerschap testte ik ook laat positief... (is wel misgegaan helaas)
Nou heb laatste tijd vrij kort. Maar voelde nu eisprong twee dagen later pas, denk ik in ieder geval. Dan zou mijn banner twee dagen voor lopen.. .