Is ook zo.. ben ongeduldig........ Ik zweer plechtig, dat ik nu pas overmorgen weer test....... punt uit haha en ik ga me eraan houden.... en dan kijk ik weer verder
Maar ff echt serieus.. heb dus 4 testen onderhand in huis... wuhahahaha kruidvat, zwanger en kids, sensitest EN action.... Voldoende? Overigens zwanger en kids t meest duidelijk. sensitest speelt met me, maar wel een tuurstreep. Kruidvat tuur en action is leeg.... Maar nu dus gewoon even wachten tot overmorgen, gelukkig komen ze allemaal in meerdere verpakking en zijn t geen dure testen Ben heus niet ongeduldig........... (heb wel medicatie die ik nog ah afbouwen ben, en die wordt afgeraden in zwangerschap dus dat is wel 1 van de redenen waarom ik het zsm wil weten.... maar zonder excuus, het is voornamelijk ongeduld........... (schaam schaam hahaha)
Nou dan lijkt de kruidvat toch wel echt gevoeliger te zijn als ik dit zo zie he!!!! Ik ben alleen zo voorzichtig met die van de kruidvat, want heb echt een maand of 2 geleden best duidelijke lijntjes gehad wat achteraf niets bleek te zijn... en dat was wel echt een teleurstelling voor me, hoopte zi dat het zo oplopen, maar bleef hetzelfde lijntje. @ Shart, om bovenstaande reden dus. Heb ze gister gekocht en vanochtend 1 gedaan ff voor de onderzoek en naast de andere testen neer te leggen, maar dezelfde lijn als vaker. ik heb eeuwig zo'n tuurlijn / indrooglijn? op die van de kruidvat, en ene keer donkerder als de andere keer... dus pas als ie zo is als van peppa zegt t me iets.. Gewoon dus over een paar dagen weer testen. Temp is overigens wel weer omhoog geschoten vanochtend... maar goed ook daar ben ik nuchter in... geen blijdschap tot er een knaltest is....
De 11de is ongeveer mijn Nod geweest denk ik! Kruidvat vind ik een stuk gevoeliger. Door kv geloofde ik zeker dat ik zwanger was. Die vage lijnen van kruidvat heb ik eerder ook gehad. Naar he..
Er zijn verschillende dipsticks van zwanger en kids. De ultra gevoelige en de gewone. Misschien dat dat ook nog verschil maakt.
Peppa, ja die lijnen zijn K.... pffff heb er nog een gedaan, maar zo duidelijk als de eerste issie echt niet... en ook de sensitest die ik die dag heb gehad... die was ook echt duidelijker dan later. wat raar allemaal!! gelukkig stond ik er nuchter in.. heb het eerder gehad met de oude versie van predictor early... wat was dat een domper zeg en dan voor 15 euro grrr
Nou ik denk dat ik nu 4 dagen voor nod zit.. ondertussen 11dpo... maar had geen zin om m weer aan te passen hahahaha... heb nog een paar van die zw en kids dipsticks liggen...dus misschien maak ik ze maar gewoon op deze ronde.. en als t echt neppe strepen zijn ga ik ze ook niet meer bestellen.
Nou dit is m nu dan deze ochtend. Zijn dan gewoon de standaard strepen anders was het vast opgelopen.
Sorry, ben wat testverslaafd maar zie hier. De brede blauwe zijn van Z&K. Ze lopen hier dus ook erg langzaam op.. Bekijk bijlage 474252
WOW! hihihihihi Kijk, wel nuttig om hier te bekijken iig!! Heb je ter bevestiging nog een ander soort test gebruikt dan (behalve dipstick)? Ik herken de sensitest en zwanger en kids.. en welke is de 3e? Want zie sommige dat ze duidelijk zijn en dan een eropvolgend weer minder... de sensitest werkt iig wel wat duidelijker dan de zwanger en kids haal ik hieruit..
De bovenste zijn drie verschillende testen (Ebay1, Ebay2 en z&p). Onder waren de testen van Ebay1 op dus heb alleen Ebay2 en z&p gebruikt Jammer dat t zo verkleind wordt, in 't echt is de foto duidelijker.
ooh die van ebay lijken op de sensitesten! Of misschien had je die via ebay? Vergeet ik zonet zomaar ff: GEFELICITEERD hihihih Bedankt dat je het even stuurt!