Ik ben n tijdje afwezig geweest om t even van me af te zetten. Volgende week woensdag m'n nod maar samen met m'n vriend vanmorgen getest. Hele week al last van volle borsten, heb ik nog niet eerder gehad! Er is niet duidelijk n streep te zien, maar aan de zijkant zit wel n stipje waar de streep zou moeten komen! Wat vinden jullie? 😄 Nog ff en een jaar van de pil! Wordt nu toch echt n keer tijd...
Oh sorry ik zie je foto 2 nu. Volgens mij zie ik iets van een tweede streep. Maar weet het niet zeker. zien jullie een lichte streep?
Nog erg vroeg om te testen zou het over een paar dagen nog eens proberen persoonlijk zou ik hier niet vanuit gaan om te hopen dat het raak is hcg word volgens mij pas geproduceerd als het eitje is ingenesteld en dan moet het eerst nog aardig wat verdubbelen om aan te tonen in je urine
I know. Ben ook niet van t vroege testen! Maar vanwege m'n borstjes dacht ik 'ach waarom niet?' 😊
Ken ik me ook wel voorstellen hoor ik heb ook erg moeite om niet te testen hihihi en dan helemaal als je al last heb van kwaaltjes. s6 met nog ff op wachtbankje en wie weet over paar daagjes toch duidelijke streep duim duim duim
Ik zie helaas ook niks. Ik heb wel een vraagje. Hoe gebruik je deze test? Ik heb volgens mij dezelfde nu, alleen dan voor ovulatie, maar zonder gebruiksaanwijzing. Ik heb deze ng nooit gebruikt, dus weet nie hoe ze werken. Overheen plassen of met een bekertje doen? En wat is de afleestijd? Bedankt
Ik heb wel het idee iets te zien, heel licht, maar weet niet of het grijs is. spannend hoor, ik hoop het in elk geval echt voor jullie!! Paar dagen wachten is misschien het best maar kon ik ook nooit morgen ochtend mischien nog een (gevoelige) test? IK duim mee!
Deze moet je dippen! Er zit een max.lijn op zodat je em niet te ver dipt! En iets van 8 sec? Zodra hij begint door te lopen haal ik em eruit. Succes!
Thnx! Vandaag nog maar even proberen dan. Gister er overheen geplast, maar er kwam niet eens een controle streep op