Zwanger en kids early dipstick

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sallie, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik heb dat ook altijd! Ik denk dat er zeker 2u tussen moet zitten (net zoals bij de ovutestjes), maar dat weet ik niet zeker...

En over het wachten: ik vind het ook erg moeilijk!!! ;)

2. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ligt eraan hoe lang het duurt voor je hem dan doet, als je om 4 uur nog geplast hebt en 6 uur ga je testen dan zou ik het om 4 uur doen.

Ik had ook geregeld krampen, wil je geen valse hoop geven, maar mijn HA zei dat dat normaal is als je nog vroeg in je zwangerschap bent.

3. Duufke22

Heb jij ook een topic? Of hou je het een beetje stil? hihi..
    Spannend!

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Ik klets gewoon gezellig hier mee :D Van een eigen topic krijg ik stress :p

5. Duufke22

Aha, snap ik helemaal hoor!

Ik zal deze spanning gelukkig (of helaas, het is maar hoe je het bekijkt) nooit meemaken. :p'

Ik leef zo mee met al de meiden hier, al die zenuwen en tientallen testen! .. Pfoeii..

6. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Lief van je! Maar waarom ga jij dit nooit meemaken...? (sorry als ik ergens over heen heb gelezen)

7. Duufke22

Nou mijn zoontje was een verassing. Natuurlijk heb ik wel de stress gehad dat de een na de andere test negatief bleek, en ik toch niet ongesteld werd. Uiteindelijk een positieve CB digital en toen bleek ik al bijna 6 weken zwanger te zijn. Maar dat is andere spanning. Meer van NEE, het zal toch niet?! Ipv JA, pleaaase laat het waar zijn! ..

En nu moet ik toegeven dat ik mijn zoontje met al mijn liefde groot breng, maar dat het me erg zwaar is gevallen. De eerste 6 maanden sliep hij niet door, ik sliep amper 4 uur per nacht, vaak zelfs minder. Hij huilde enorm veel en was vaak ziek (griepjes en oorontstekingen). Daarnaast deed ik veel in mijn eentje, manlief was niet altijd even behulpzaam. Ik werkte me een slag in de rondte en had een hele poos veel spanning door spannende borstonderzoeken, puncties en een operatie waardoor ik bijna in een zware depressie bent geraakt. Toen ik daar uit kroop kreeg ik een enorme opvlamming van mijn Crohn.

Het is dus een zwaar eerste levensjaar geweest en het gaat nu sinds een paar weken eindelijk beter. Maar het heeft me al met al wel afgeschikt om nog een kleintje te nemen. Ik ben erg bang dat ik het lichamelijk en geestelijk niet aankan dus hebben ik en manlief besloten dat het bij 1 kindje blijft.

Pfoeii, heel verhaal.. Sorry :)

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat heftig allemaal voor je (wat je eigen gezondheid betreft)... Echt jammer dat het je zo is 'tegengevallen', maar ik begrijp je keuze wel!
    Wellicht dat je ooit nog zo'n verrassing krijgt, maar de test-stress zul je dan idd anders meemaken.
    Gelukkig gaat het nu weer beter met je en hopelijk blijft dit gewoon zo :)

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Duufke, heftig verhaal! Begrijp je goed hoor... Wie weet komt het, ooit. En anders lekker niet ;).

Elf, spannend woensdag, ik blijf je even volgen!

Ik heb voor mijn ochtend/nachtplas een test neergelegd haha. Denk er niks van, maar toch maar doen! Laat het hier wel weten...

Ga nu lekker slapen!

10. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Welterusten en ik hoop voor je op goed nieuws!

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dankjewel! Lief van je! Ook welterusten voor jou dan maar ;).

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Spannend!
    slaap lekker

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb deze testen ook besteld moet alleen nog even wachten

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou, ik sta in de wacht. Maar zag de eerste minuut niks, dus verwacht idd niks... Gek hoor!

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nou, omo! Ik snap er niks van, prik mij maar lek ;). Ben nog nooit zo overtijd geweest. Ik kan het me niét voorstellen, maar zal het dan toch aan de testen liggen?! Misschien haal ik vanmiddag dan toch maar kv hoor... Of ben ik nu gek?! ;).

16. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Ik heb vanochtend ook zo'n dipstick gedaan, gewoon om het eens uit te proberen (verwacht nog niks is echt te vroeg) maar moet eerlijk zeggen dat ik het echt geen fijne testen vind.. Zo klein en op een of andere manier droogt ie niet wit op maar blijft het hele vlak roze... Denk dat ik toch liever kv haal.

Jammer Sallie, wat raar! Heb je ook al een ander merk gedaan?

*sorry niet goed gelezen! vanmiddag dus pas halen... Ben wel benieuwd want het is inderdaad raar*

17. Meijke

Meijke Niet meer actief

Die testen zijn op zich goed Sally! Maar ik hoop voor je dat je een laat eitje had ;).

Anders misschien ovutesten als er een volgende ronde komt? Dan weet je nauwkeuriger wanneer je NOD is. De ovu van zwanger en kids zijn fijn, die dipsticks geven een knalpaarse teststreep als je ei komt.

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meijke, ik denk ook niet dat het perse aan de test ligt hoor,maar het blijft toch vreemd. Ovu testen kunnen inderdaad, al wilde ik dat liever nog niet doen... Ik voel mijn ei eigenlijk altijd wel, alleen nu dus twijfel. Als kv Omo is dan kan ik het loslaten ;).

Joolz: was hij opgedroogd wit? Ik vond het ook, ze bleven bij mij heel lang nat en hadden veel krassen... Ja kan pas uit mijn werk heen.. . Vanmiddag maar niet te veel thee leuten ;). Ik hoop voor jou ook snel op een streepje!

19. Duufke22

Ooh jammer Sallie :(
    Hopelijk vanmiddag toch een 2e streepje op je kv test. Of die je die morgenvroeg? Ik blijf je nog even volgen!

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Duffe, die doe ik einde van de middag. Bij zoontje testte ik dan sowieso beter dan smorgens... Ik verwacht er maar niks van, maar dan heb ik iig duidelijkheid...

Deel Deze Pagina