Nou.... Ik hoef niet meer naar de kv! Eerste bloed is gespot... Langere cyclus dus dit keer! Vind het wel jammer, maar ben ook blij dat ik nu duidelijkheid heb! Joolz en elf, willen jullie hier nog even laten weten hoe het testen gaat bij jullie? Ik duim nog hoor!
Dat van het roze is idd zo, maar als je een tweede streepje hebt, dan zie je dat echt wel duidelijk hoor! De tests van kv zijn volgens mij minder gevoelig dan die Z&K dipsticks. Maar ieder zn voorkeur natuurlijk
Wat jammer zeg! Duidelijkheid is fijn, maar je had liever ander soort duidelijkheid gehad! Gelukkig geen vals positieve uitslag... (dus ook geen valse hoop) Ik laat morgenochtend iets weten!
Is het wel een echte menstruatie? Het zal niet de eerste keer zijn als een vrouw een beetje bloed verliest? Behalve als het er met een grote hoeveelheid uit komt natuurlijk (sorry haha), dan is het een ander verhaal. Maar inderdaad fijn dat je duidelijkheid hebt, beter dan die onzekerheid! De andere dames al duidelijkheid?
Duufke: nee, het is juist weinig bloed. Tijdens zwangerschap van zoontje verloor ik meer, maar icm de negatieve test.... Kan het haast niet anders toch?! Elf, spannend! Ik kom je lezen .
He bah Sallie wat jammer! Gemeen is dat... Zo overtijd gaan. @testen: uiteindelijk droogde ie keurig omowit op. Maar voor mijn grote handen vind ik ze erg klein Ben ook wel benieuwd naar de rest! Hier denk ik vandaag ongeveer 9 dpo, dus nog wat vroeg. (Laatste zwschap pas 13 dpo positief)
Aaah ok! Jammer Elf, maar kan nog he!! Joolzz: nog even spannend dus voor jou! Vooral het wachten.. Duim nog even voor jullie allebei!!
Had ik dan echt zulke slechte testen? Ik had een tiental aan verschillende testen, maar testte bij (bijna) 6 weken zwangerschap pas positief.
Dankje Sallie! Het kan nog... vind alleen een negatieve test zo weinig hoopgevend Maar als ik deze tabel (HCG-waarden) zie dan is er idd nog een inimini kansje. Zolang ik niet ongesteld ben. Fingers crossed
Ja, vond ik ook al haha. Maar toen ik dus die test deed was het wel direct 3+. Ik heb nog hoop voor je, zolang je niet ongesteld bent inderdaad, kan het nog!