Zwanger en kids early dipstick

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sallie, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Hallo meiden, ik zit hier eigenlijk best wel te balen. Vandaag 10 dpo, negatieve test. Op zich niet erg want is nog vroeg. Maar net (flink) bruinverlies gespot ... Balen dus. Ook wel vroeg want heb meestal cyclus van 27-28.

Maar het stomme is dat ik me echt behoorlijk zwanger voel: zere borsten, misselijk, duizelig. Op zich dingen die je ook voor nod kunt hebben,maar dat heb ik eigenlijk nooit. Ik was gewoon verbaasd dat de test wit bleef vanmorgen, want voel me precies als in m'n eerdere zwangerschappen. Jammer hoor... Misschien is er wel iets gaande geweest, maar toch niet gelukt, dat zou natuurlijk kunnen.

2. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Update; inmiddels helderrood bloedverlies. Cyclus was dus maar 25 dagen (kortste ooit) helaas, pindakaas.

Succes allemaal!

3. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Oh balen meid :( Hopelijk de volgende ronde meer geluk!
    Kan inderdaad zijn dat er wel iets gaande is geweest, alleen geen plakkertje :(

4. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Hmmm bloedverlies weer helemaal weg en nog steeds spuugmisselijk... Raar rondje dit!

5. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat vreemd Joolzz! Hoe is het nu?

Ik zit inmiddels op dag 28, normaal kom ik niet verder dan 25 dagen (op 1 cyclus van 27 dagen na en na m'n curettage zat ik op 30 dagen). Heb sinds gisteravond wel buikpijn, dus zit echt te wachten op begin nieuwe cyclus ;) Sinds vanmorgen ook een beetje bruinverlies, maar dit had ik op dag 22 ook... *zucht*

6. Duufke22

Jullie zijn beide een beetje aan het rommelen dus..

En nog steeds geen doorzettende menstruaties? OF positieve testen? Want een beetje roze of bruine afscheiding is natuurlijk nikszeggend..

7. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Bij jou dus ook nog spannend elf!

Nee het zet nog niet door hier, net wel weer wat rood dus zal morgen wel komen

8. Elf84

Elf84 Niet meer actief

hier ook nog niet...buikpijn en bruinverlies zijn ook weer verdwenen :(

9. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Helaas, temp is naar beneden. Jammer ... Voelde me net zo zwanger...

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Balen meiden, dat jullie nog geen positieve testen hebben!

Had wel gelezen maar nog niet kunnen reageren... Ik blijf duimen totdat het tegendeel is bewezen ;).

11. Duufke22

12. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Thx meiden!
    Het heeft helaas niet gewerkt ;)
    Vanochtend is mn nieuwe cyclus begonnen. Nieuw record van 28 dagen... wel erg jammer, maar ja... nu kan ik tenminste heerlijk proosten met echte bubbels op mijn eigen bruiloft :)

13. Duufke22

Oh ga je trouwen?! Wat leuk! Geniet ervan.. :D

En nieuwe ronde nieuwe kansen meid ;)

14. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    He jammer elf!

Maar wat leuk dat je gaat trouwen!

15. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Dankjewel :)
    Heb er ook echt zo'n zin in!! Nog bezig met de laatste voorbereidingen, want over 2,5 week is het al zo ver!

16. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Toch wil de menstruatie niet echt doorzetten hier, wat een gedoe, en ik blijf maar misselijk en zere borsten. Snap niet waarom dat niet overgaat ... Als temp morgen nog redelijk is misschien toch nog eens testen? Al denk ik dat m'n temp te laag is voor een zwangerschap.

17. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Wat vervelend die onzekerheid...
    Niet dat ik vanochtend blij was, maar wel prettig om duidelijkheid te hebben.

Misselijk en pijnlijke borsten klinken wel als goede symptomen, dus morgenochtend een testje vind ik niet overdreven.
    Ik duim voor je!

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jammer Elf, maar wel heel leuk dat je gaat trouwen! :).

Joolz, ik vind het ook wel hoopvol klinken.... Morgen misschien idd nog even een testje!

Hier zijn de vruchtbare dagen weer in zicht aan het komen, kan maar beter optijd beginnen hadden wij bedacht :D...

We gaan er maar weer voor. Elf, misschien voor jullie wel een huwelijksnacht baby ;).

19. Elf84

Elf84 Niet meer actief

He meiden,
    Hoe is het met jullie?

Joolzz, hoe is het bij jou afgelopen?
    Sallie, jij weer op het wachtbankje?

Hier even in spanning..voel duidelijk dat eisprong eraan komt en vl komt vandaag terug na 2,5 week buitenland voor z'n werk. Hoop echt dat we nog op tijd zijn deze ronde!
    Anders slaan we er dus 'noodgedwongen' eentje over, op zich ook geen probleem... maar toch he ;)

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heee! Leuk dit topic weer even omhoog!

Spannend Elf, hoop dat het goed gaat:).

Hier ook drie dagen gemist doordat vriend aan het werk was. Wel de kans gehad op dinsdag en zaterdag ( verder ook, maar niet rondom ei). Ei volgens app vrijdag, zaterdag of zondag. Dus hier ook even afwachten hoe of wat.. Vanmorgen had ik wel iets wat ik heel erg herkende van eerste zwangerschap, weet niet eens of dat evt al zou kunnen hoor! Maar ik moest niezen, en kreeg onwijze steken in mijn liezen....

We wachten rustig f;). Ik heb lekker twee weken vakantie met veel gezellige dingen te doen, dus afwachten moet te moeilijk niet zijn. Ik mag van mezelf vrijdag over een week testen, zondag is dan nod... ( met lange cyclus)

Joolz, ben ook benieuwd!

Deel Deze Pagina