Hallo meiden, Ik heb al eens vaker verteld dat ik 1x in de maand zoiezo standaard een test doe..(ik heb pcos)..lang verhaal om dat nu weer helemaal te vertellen en uit te leggen dus dat daar gelaten. Ik heb altijd de kruidvat 2v5 in huis en iedere keer denk ik wel wat te zien, die streepjes staan gewoon in mijn ogen ofzo, nu ben ik vorige week vrijdag getrouwd en zijn we op reis geweest en op vakantie kreeg ik buikpijn wat nog steeds niet over is.. Ik dacht laat ik eens een testje doen, chips....geen testen in huis en de kruidvat dicht, dus toen ik net in de jumbo liep heb ik daar maar een testje mee genomen, ik heb de druppels urine er echt uit moeten persen want k hoefde helaas niet te plassen....ik dacht eigenlijk gelijk wat te zien, maja dat doe ik altijd, dus aan mijn man gevraagd en die ziet wat maar hij zegt niet zoals het hoort te zijn wat vinden jullie?
Maandag heb ik toevallig een afspraak bij de dokter staan, misschien kan ik daar gelijk nog een testje doen! Spannend.....
Ik zie wel iets maar of het echt een streepje is kan ik niet zien. Lijkt meer een vlek, maar dat kan ook door de schaduw komen.
Nee net zo breed en roze.. Stond er ook eigenlijk al gelijk, maar na 5 minuten was hij iets duidelijker. Morgen zijn hier de winkels open, dus test ik nog een keer
Ik ben helaas minder positief. Ik zie namelijk een ophoping van vloeistof en geen streep. Ik zou even een KV doen voor meer duidelijkheid. Succes! ☘