Eerste test positief, tweede negatief...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door krullenkop, 3 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Gisteren was ik precies een week overtijd en heb ik een zwangerschapstest gedaan. Hij was positief. Eigenwijs als ik ben, kon ik niet geloven dat het waar was, dus besloot ik om vanochtend nog een test te doen. Deze was negatief.

Heeft iemand dit ook gehad? Ik vind deze onzekerheid zo vervelend...

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Met welke testen heb je getest? Kwam het streepje binnen de tijd? En hoe donker is dat streepje? Heb je toevallig 's avonds voor het slapen gaan veel gedronken? Lekker veel vragen he?:D

3. krullenkop

Bedankt voor je reactie! Het streepje kwam binnen de tijd en was niet heel licht, maar ook niet heel donker, een beetje ertussenin dus. Gisteravond heb ik niet veel gedronken, dus van verdunde urine kan geen sprake zijn. De tests die ik gebruikt heb zijn van Clearblue.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Misschien ben je toch zwanger en zit je hcg op het randje om te meten. Clearblue heeft veel hcg nodig. Waarom probeer je die niet van de kruitvat of trekpleister? Daarmee wist ik altijd snel of ik zwanger was of niet.

5. krullenkop

Ik heb vandaag een andere test gekocht, die ga ik morgenochtend meteen uitproberen. Ik ben benieuwd!

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    was het de cb + test?
    want deze geven altijd een licht penstreepje en betekend negatief!
    succes morgen

7. tamjedebamje

tamjedebamje Actief lid

10 jun 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    En heb je nog getest??
    Hoop op een positieve test!

8. krullenkop

Ja, ik heb nog getest. Helaas was hij negatief..

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Jammer meid!!

Deel Deze Pagina