Dit is met recht een tuurtest Ik denk wel iets te zien, maar het streepje staat dan wel ver naar rechts. Ook kan ik niet zien of het grijs of roze is. Welk merk is dit? Met ochtendurine gedaan?
Ik zie eigenlijk wel een licht streepje! Na hoeveel minuten is de foto genomen en ben je al overtijd?
Streepje stond er binnen de afleestijd....Alleen vraag ik me af of action werkt met voorgedrukte streepjes...Zal zo nog eens een foto plaatsen...Heb twee testen na elkaar gedaan...Voor die paar cent per test moet dat kunnen toch, haha...
Ps: Streepjes van de action testen staan ook meer naar rechts...Oeh, dat klinkt al hoopvol...foto komt er aan...
Ha, action dus. Die schijnen wat meer HCG nodig te hebben voor een duidelijk positief resultaat, dus misschien kv2v5 halen? Benieuwwwwd, hou ons op de hoogte!
Ik heb zelf geen ervaring met action testen, maar zelf vind ik de kv 2v5 euro heel goed! Misschien kan je die eens proberen evt. Succes! Hopen op goed nieuws
Hier precies hetzelfde! Probeer de KV 2V5 en kijk wat het geeft! Ik zie in ieder geval wel een licht streepje rechts, ho ver ben je over tijd?
Ik wil je niet te veel hoop geven, maar ik had zo'n tuurtest op mn NOD in mn 2e zwangerschap (van sensitest midstream). Heel wat hier op het forum zagen niet eens een tweede streepje, maar 4 dagen na NOD een knaltest van kv2v5. Tussendoor niet getest (ja, ik weet het, hoe heb ik dat volgehouden?1 snap dat zelf nu ook niet meer haha). Hoop voor jou op hetzelfde resultaat!
Ik heb zelf wel goede ervaringen met Action, positief getest op 12dpo, met een mooie roze streep. Ik zie bij jou test wel een streep, maar die ziet er niet roze uit, dus denk dat je best binnen paar dagen nog eens test, ik durf nog niet te zeggen dat deze positief is.
Hier nog eentje met allebei de testen.... Morgen nog een kv-test doen...Spannend! Ik meen toch echt iets te zien....
Thanks allemaal! Grr, wat is het toch spannend, hihi... Hoe meer ik kijk, hoe meer ik zie...Jullie ook?
Morgen zou een kv test wel meer zekerheid moeten geven, dan zit je op 12 dpo dus? Pregnancy Test Results for 12 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy Al worden dingen pas echt zeker als je menstruatie komt of beter nog; uitblijft!
Ik lijk wel iets te zien maar idd wat meer naar rechts. Heb zelf goede ervaringen met Kv 2 voor 5 euro..!! wellicht die proberen? Succes..!!
Hier vanmorgen ook een action test gedaan de streep staat ook meer maar rechts dus dat is wel normaal bij die testen denk ik.
Wat gaaf die link Loving...Wel leuk dat dit is onderzocht... Pff, ben zo nerveus...Het zou dan de eerste ronde al raak zijn...Zou kunnen aangezien ons zoontje ook meteen raak was...Oh wat spannend weer