ik denk ook een heeeeel licht streepje te zien! morgen nog eens testen!! (en alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!)
Bedankt voor de reacties !!!! Ben je dan zwanger of ben je pas zwanger als je op je nod positief test ? 60% loopt nog uit op een menstruatie las ik ?
in principe ben je nu zwanger ja (denk ik tenminste) maar het kan idd nog mis gaan zo vroeg en voor je NOD.. als je op en na je NOD nog positief test en dan het liefst met een donkere streep dan mag je er helemaal wel vanuit gaan dat je zwanger bent voor nu is het nog heel even spannend dus of de streepjes blijven! klein advies.. test alleen met je 1e ochtend urine en het liefst wacht je nu dus tot je NOD maar er zijn er maar weinig die dat kunnen! succes!! lfs, Dorri
Bedankt voor je advies ! Ik ga toch maar wachten tot donderdag met de 2e test. En inderdaad ochtend urine . Vandaag heb ik dat niet gedaan . Het is nu inderdaad wel heel spannend hihi .
Ik moet er wel bij zeggen , ik had de test laten kletteren dus het controle streepje stond in het midden en de test streep zat in de test dus ik heb het venstertje uit de test gehaald na het testen . Is dat nu wel betrouwbaar eigenlijk ?
haha ja hoor! gewoon betrouwbaar.. de test reageert alleen op hcg en niet op een klap op de grond Succes met wachten tot je NOD! lfs, Dorri
Dit van vanacht 4 uur . Wou later testen maar Vl. moest 4 uur naar werk en ik kon m'n plas niet ophouden . Ziet er niet goed uit he ? Loopt af ?
Haal deze ook eens uit elkaar en leg ze naast elkaar dan kan je ze beter vergelijken. Ik kan ze zo in ieder geval niet vergelijken. Hcg schommelt ook nog eens heel erg in het begin. Ik had zelfs een test met 1 dag ertussen die niet donkerder was, maar ben toch echt zwanger. Kan ook nog eens zijn dat je minder geconcentreerde urine had. Oftewel nog even afwachten en het liefst 1 dag ertussen laten.
Vind het er wel goed uitzien! Met actiontesten testen veel meiden pas laat positief. Ik zou straks even naar kv rijden om een k2v5 test te halen en die vanmiddag te doen. Denk echt dat het streepje daarop duidelijker zal zijn..
Bedankt voor het mee kijken ! Goede tip , ik heb ze uit elkaar gehaald . Dit zijn ze onder elkaar boven van gister avond onder van vanochtend / vanacht 4 uur . Wat denken jullie ?
Helaas niet in huis . En m'n band is ook nog is plat dus naar kruidvat fietsen wordt een beetje ver . Ik heb er wel een van DA gedaan net , zal hem even posten willen jullie mee kijken ? Vrijdag is m'n nod , is dit niet te ligt voor 3 dagen voor nod ? Had hij niet al wat donkerder moeten zijn ?