missdaizy, ik had precies hetzelfde! Bij mij is er 2 dagen een licht streepje geweest en heb vervolgens mijn ei gevoeld, maar nooit een positieve- of zelfs een knaltest! Ik dacht ook dat ik misschien teveel had gedronken. Inmiddels heb ik Matcare en daar ben ik enorm over te spreken! Ik had midstream besteld, maar die waren helaas uitverkocht, dus ik heb de cassettes (in overleg) en 2 gratis zwangerschapstesten (vanwege het ongemak) gekregen. Goede service daar!!
Ik heb mail terug gekregen. Mij is geadviseerd om de test wat langer in de urine te houden en de test te controleren op beschadiging. Ik krijg 25 nieuwe testen toegestuurd. En ze willen hier op graag reactie terug van mij.
Dan moet ik die ook maar eens gaan bestellen! Net weer een ovutest gedaan, en nog steeds een licht streepje, terwijl ik volgens de berekening vandaag toch echt mijn eisprong heb...
Nou ben zeer benieuwd of die wel goed aanslaan Hou ons op de hoogte! Ik houd ze al 30 seconden in de urine, maar zie echt geen verschil... voorheen met die van sensitest, had ik 'altijd' knallers.. nu al 2 maanden aan het 'klooien' met die van Z&K frustraaaatiieee!!
Om jullie te helpen in de ervaring met hun testen Zw& K... Ik ben er ook NIET tevreden van en zal ze dus ook niet meer kopen. Ik had er nog over en ben zeer content van die van Wondfo one step. Om jullie een idee te geven zal ik foto's posten . Ook liepen mijn testen 2x niet goed door. Bekijk bijlage 302389
Ik heb afgelopen maand ook problemen gehad met de testen. Heb nieuwe opgestuurd gekregen. Deze maand waren ze wel duidelijk, maar echt donkerder dan de controlestreep wordt de test streep hier nooit. Maar kan er goed m'n ei mee vinden aangezien ze maar 2 dagen echt donkere strepen geven hier.
Ik zou gewoon doortesten hoor. Hier doen ze het ook prima. Gisteren weer een mooie positieve. Ik laat de foto even zien, misschien heeft iemand er iets aan:
oh wat erg! Bij de 1 wel, bij de ander niet goed... dilemma! nou ik test toch nog maar even door, maar neig toch om over te stappen. Bedankt meiden voor de foto's in ieder geval!
Om nog een update tegeven zit op CD 19 ,normaal 1 dag na eisprong idem urine en tijdstip genomen wat een verschil de test kan geven !!! Bekijk bijlage 302427
Maar die testjes van wondfo zijn dezelfde als die van het kruidvat en daar zijn ook veel topics over dat ze te snel en soms wel 6 dagen positief aangeven. Maar misschien werken ze voor jou wel goed. Ik hou het toch bij Z&K.
zoals je ziet geven ze niet positief aan als het niet zo is. En net voor je eisprong en net erna kan die wel donker blijven een ovulatietest maar echt positief 6 dagen lang wil ik wel eens zien heb je er de link van ?
Het komt veel terug op het forum dat de ovutesten van kruidvat te snel en te lang positief geven. En daar zitten dus wondfo sticks in. Ik heb even voor je gekeken, bv hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/280311-de-beste-optie.html#post10087702 en http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/293208-kruidvat-ovulatietesten.html#post10555972 Voor sommige vrouwen zullen ze wel werken, maar voor de meesten niet.
Ik had eerst altijd die van sensitest (extra gevoelig), nu zwanger en kids een x geprobeerd. Lees veel positieve ervaringen en zijn goedkoper... Nou echt spijt van, vorige maand ging het goed, ei gevonden (wel een mega korte piek maar goed). Deze ronde vanaf dag 11 aan het testen, cd15 werd hij behoorlijk duidelijk, dacht morgen knalt ie, wat denk je: bijna spierwit! Nu dag 19 weer een bijna positieve... Snap er niks van... Na dag 17 geen ei slijm meer gehad, eerder droog. Kan mij niet voorstellen dat ik mijn ei nog moet krijgen.... Zal zo even een foto plaatsen... Vind het echt geen fijne testen, voor mij nooit meer deze!
Zoe1, je eerste foto ziet er bekend uit, want zo zien ze er bij mij ook uit, je moet bijna scheel kijken he! Heb vanmiddag die van sensitest maar weer besteld, maar ik blijf voor de zekerheid toch nog maar even door testenmet die van Z&K. Ik snap er ook niks meer van, mijn berekening zegt iets anders dan de testen, frustrerend is het
Ja echt zwaar frustrerend he!! ik ga zo maar weer een testje doen, om 4 uur nog een gedaan, beetje hetzelfde resultaat... Hmmm zo irritant! Op welke dag had jij met sensitest een positieve test?
Zoe1; ik heb deze ronde alleen met die van Z&K getest (en twee keer hiervoor) en kan mijn ei maar niet vinden, dus vandaar dat ik nu denk ik maar weer overstap naar die van sensitest, daar heb ik voorheen mijn ei prima mee gevonden. Maar omdat die van Z&K toch iets goedkoper waren dacht ik laat ik die eens proberen. Dus ik weet nu überhaupt niet of ik mijn ei nu al wel of niet heb gehad. Laat je even weten je volgende testje eruit ziet?