Pffff echt vervelend!! Heb je wel veel geklust? Hoe was jouw test vandaag? Ik blijf ook gewoon door testen hoor... Hier dus precies hetzelfde verhaal, die van sensitest werken perfect maar deze gekocht omdat ze goedkoper zijn... Nu niet dus, heb er echt al veel gedaan... :s Ga straks ook weer sensitest bestellen hoor! Hier een foto van de test, onderste/ rechtse (weet niet hoe hij hier komt te staan) is die van net... Niet donkerder dus... Ben benieuwd hoe hij morgen is! Vanavond maar weer gezellig maken
Daar lijkt het wel op he? Vind het alleen zo vreemd dat ik totaal geen slijm meer heb.... Normaal heb ik altijd na mijn ei geen slijm meer. Nu van woe tot za enorm veel slijm gehad, vrijdag de donkere ovu-test... Ben heeeeel benieuwd hoe de test morgen is, als hij weer wit is weet ik het echt niet meer!! Normaal gaat alles volgens het boekje, heb al aardig wat rondes getest... Jij hebt al een positieve test gehad he? Flink aan de klus geweest?
Ik dacht ook op dag 13 + getest te hebben, had toen ook enorm veel slijmverlies. Dan ineens niks meer en mijn testen liepen ookniet op tot zondag .... De krampen kwamen weer s'morgens en dan weg tot s'avonds en dacht ga eens zien. Witverlies tot en met en donkerder en ja maandag knal! Op dag 18 vrij laat vind ik als je in een maand van 28 dagen zit maar ik test ook altijd vroeg mrt HCG mijn lf is max 10 dagen. Ik duim voor iedereen hier ! Moeder Natuur moet nu maar de redt doen
Apart zeg.... Misschien dat hij toch nog niet klaar was om te springen... Ik hoop morgen echt een positieve test te hebben! En inderdaad, hopen dat moeder natuur de rest doet! Op hoop van zegen ... Wanneer is jouw nod? Ik heb ook een korte lf, max 11 dagen... Scheelt weer wachten
Net nog getest, leek vandaag wel iets donkerder te zijn ook, aaaah!! (test nu gewoon 1x per dag, zelfde tijd) Hier netjes om de dag geklust en daar gaan we nog wel even mee door, je weet maar nooit! Ik ben ook zeer benieuwd hoe de test morgen hier is, als het me lukt zal ik ook nog even een foto plaatsen Die van jou begint er wel goed uit te zien! We houden hoop he!
Jazeker, we gaan gewoon voor een super ei!!! Hihi. Ben benieuwd naar jouw test morgen, hopelijk een knaller!!
Rechtse is van vanochtend, ga straks weer testen. Hopelijk knal hij dan! Missdaizy: hoe laat ga jij testen?
Zoé klusserdeklus Miss hoe is het bij u?? Hier is volgens FF en afnemende sterkte lijntje mijn ei maandag geweest, als ik morgen mijn temperatuur ingeef. Ik duim nu voor jullie!!
Nimme, spannend nu.... Duim voor je dat het raak is!!! Hier eindelijk de knaller 😊 We hebben gisteravond geklust, vanavond maar weer of beter morgenavond?
Hihi ja dat moet wel lukken 😉. Ml is makkelijk te verleiden hihi. Denk dan vanavond, morgen en zaterdag nog voor de zekerheid... Voor hetzelfde geld springt hij laat!
Wow Zoe1! Wat een knaller!! Ik moest de hele dag werken, dus net weer een testje gedaan, hier helaas nog steeds geen verschil met gister *zucht* Jij hup, aan de klus hier test ik nog even door hoor, sensitest pakketje was vandaag ook al binnen, dus doe er maar 2! Hoop ook snel weer op een knaller! Succes!
Ja echt he! Hij stond er al voordat de controle streep tevoorschijn kwam! Later nog 1 gedaan, hetzelfde! Morgen maar weer een testje doen, zou hij wel weer licht moeten zijn. Balen dat hij van jou nog niet donkerder was... Hopelijk morgen!! Fijn dat je nu ook de sensitest ovu-testen binnen hebt! Op welke dag zit je nu ook alweer?
Vanavond weer even testen hierzo! Ik heb even geen idee welke dag ik zit, ja op dag 18, maar hoe lang m'n cyclus nu is Ging uit van 28, maar afgelopen weekend dus geen ei gevonden Dus we testen gewoon door, misschien dit weekend wel? En anders ben ik even de kluts kwijt Dus mijn banner klopt ook niet meer.. Jij nog lekker aan de klus meid ?