zwanger en kids ovulatietest andere kwaliteit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Margha, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hihi jazeker :D we hebben het gisterochtend maar gezellig gemaakt ;). Hoor zo vaak dat in de ochtend beter is en nu kwam het gelukkig goed uit :). Nu duimen!!

Ben benieuwd naar je test van vandaag!!! Hopelijk heb je niet zo'n lange cyclus :(. Die van mij is nu ook wat langer, zo irritant! Ml zei heel mooi: ach als je maar zwanger word... Tja dat is zo, dan maakt de lengte van je cyclus niks uit! ;)

2. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja he, gelukkig nog wel! Volgens mij ook een mega ei, stond soms krom van de pijn! Duimen voor een super ei :D

3. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe is het op het wachtbankje? Je temp heeft een behoorlijke uitschieter vandaag! Beetje grieperig misschien?

4. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

goh nee hoor ben niet ziek want we hebben de griep ed.gehad afgelopen weken.

Geen idee wat het is maar ik heb al info gevraagd bij de temperatuurkaartjes ;)

Ik wacht en wacht :D
    en jij nu ook è!:)

5. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL

Hmmm apart zeg? Hij is wel echt heel hoog ineens he? Wie weet een goed teken! Ben benieuwd naar de reacties :)

Ik ben nu ook aan het wachten ja... Ik haat het!! Hahaha.
    Wanneer is jouw nod? De mijne de 11e, kortere lf...

6. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

de 10e normaal gezien maar ik test de 8e zeker :)

7. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hier weer een nieuwe lading ovutestjes van zwanger en kids gehad en net een posi ovutest! Ik moet zeggen ze werken nog steeds perfect! Zie mijn fotoalbum als je de testjes wil zien.

8. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    ha meiden...begin dit topic was ik niet helemaal te spreken over de testjes (niet duidelijke 2e streep vorige cyclus)..MAAR deze ronde werken ze TOCH wel goed bij mij..heb vandaag een mooie 2e streep..zal even foto bijvoegen :)!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vandaag weer een testje gedaan en hij is gewoon lichter dus ei is geweest....hoop ik.
    Alleen vraag ik me af of de tweede streep niet lichter moet zijn nu? Of kun je gewoon altijd een lichte tweede streep hebben?

Is voor mij de eerste keer dat ik ovu's gebruik dus vroeg me dit even af.

http://i.imgur.com/MijmUvt.jpg mijn ovu testen;)

10. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij word hij weer bijna spierwit. Ik zou toch nog even door testen, ik had dat deze ronde ook. Toen dacht ik dat hij was geweest (ook behoorlijk donker), maar ik bleef ei pijn houden. Heb een dag of 2 later weer getest en toen was hij weer zo donker. Volgende dag knalde hij er vanaf!
    Voor alle zekerheid even door testen, zou zonde zijn als je je ei mist!

11. giraf

giraf Niet meer actief

*breektevenin*

Ik had altijd een 2e streepje op mijn ovutesten, ook na mijn ei
    (zwanger&kids)
    Nu maar hopen dat je over 2 weken weer 2 dikke strepen op je test hebt! :)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja want het lijkt toch erop dat mijn ei is geweest niet?
    Als je kijkt naar de oploop zou hij nu hetzelfde aflopen toch?

@zoe spannend nu voor jou! Ik heb wel wat last gehad van gek kramperig gevoel....dus misschien was dat mij ei.

13. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan heb je goed kans dat hij is geweest, spannend hoor!!!
    Anders doe je er morgen nog een voor de zekerheid!

Hier vanochtend ongi geworden :( heb er een beetje de balen in... Duurt nu echt te lang!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah bah meid........:(

Maar test wel even door hier voor de zekerheid!

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja helaas :( maar we gaan weer voor de volgende ronde! Moet toch positief blijven he!

Spannend, ik duim voor je meis!!!!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!
    Zeker positief blijven.....!!

17. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Balen meis dat je ongi bent geworden.:( Weet je nog dat we allebei over die ovu testen van Z&K zaten te praten? ik heb serieus vandaag pas mijn ei gevonden :$ al die tijd dus zitten wachten.. geen touw aan vast te knopen hoor!

18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zoe jammer meid ,ik duim door voor je !!!

Miss ,klusserdeklus !!

heel veel succes aan jullie allemaal x

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je nimme!

20. tulips

tulips Lid

26 jun 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik gebruik sinds deze maand de ovutestjes van Zwanger & Kids, maar ik weet eigenlijk niet of ik er zo tevreden van ben... Ik heb een gemiddelde cyclus van 30 dagen. Op basis daarvan zou ik morgen mijn eisprong hebben. De voorbije cycli had ik echter altijd steken in mijn onderbuik zo'n 2 à 3 dagen voor ik volgens iPeriod mijn eisprong zou krijgen. Daarom ben ik vorige maandag al gestart met testen... Tot nu toe heb ik 4 testen zonder teststreep gedaan en 3 testen (de afgelopen 3 dagen) met een héél vaag teststreepje. Het enige dat ik de afgelopen week heb gevoeld, was een héél scherpe steek links in mijn onderbuik (woensdag) en vandaag wat héél lichte krampjes.

Hier is een foto van mijn testjes. De drie aan de rechterkant zijn dus de nieuwste, met uiterst rechts die van vandaag. Ik zie ook dat er op deze foto bijna niets te zien is. Dat toont aan hoe licht de vage streepjes wel niet zijn... Wat denken jullie? Komt mijn eisprong eraan (héél traag en véél later dan ik vorige cycli dacht gevoeld te hebben) of koop ik beter een ander merk? Ik denk dat ik misschien van nature heel weinig LH aanmaak en dat ik dus misschien beter af zou zijn met de extra gevoelige testjes van Sensitest?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina