Ja als ik naar je testjes kijk zie ik geen piek helaas....... Maar even doortesten hoor. Ik krijg wel gewoon een piek dus aan de testjes ligt het niet. Maar merk je verder niks aan je afscheiding ofzo....? Want steken enz hoeft niet perse iets te zeggen. En die krampjes wat je vandaag had kunnen wel een begin zijn van misschien? Want eipijn heb je vooraf de eisprong
Hier is een (iets) duidelijkere foto. De dipstick die apart ligt is er eentje van 2 dagen geleden. Dat was de eerste dag dat ik wel een streepje kreeg. Gisteren en vandaag kreeg ik exact hetzelfde vage streepje.
Ik probeer nu elke dag mijn cervixslijm te checken, maar ik vind het moeilijk om daar iets uit af te leiden. Ik heb eigenlijk van nature heel veel afscheiding, heb dat elke dag wel. De laatste dagen is het daarbinnen wel allemaal héél plakkerig, maar 't lijkt nog eerder "creamy" te zijn. Ik kan het wel een beetje uit elkaar trekken, maar meer dan een half centimetertje is dat zéker niet. Ja, ik vind die pijn ontzettend raar. De voorbije maanden had ik zo rond CD 14 - 15 pijnlijke steken of speldenprikjes (cycli van 31 en 29 dagen). Vandaag zit ik op dag 16 en heb ik, behalve vorige woensdag dus, nog niets gevoeld. Die krampjes van vandaag zijn eigenlijk ook helemaal niet opvallend, hoor. Wat ik mijn voorbije 2 cycli wel ontdekt heb: exact 9 dagen voor ik mijn MS doorkreeg had ik zo'n heel weeïg gevoel in mijn onderbuik, alsof ik mijn MS zou krijgen. Het viel me op omdat het telkens mooi 9 dagen voor mijn NOD was, gevolgd door ongelooflijk erge pijn aan mijn tepels de dag (of twee dagen) erna. Zou dat dan misschien mijn ES geweest zijn? In dat geval is mijn luteale fase maar 9 dagen... Da's ook niet echt positief, hé? Ik heb nu nog maar 3 dipsticks over. Zou ik dan gewoon nieuwe van Z&K bestellen? Dan doe ik dat vanavond, dan zijn ze hier hopelijk tegen donderdag.
Weet je wat ik zou gaan doen als ik jou was.....tempen want het klinkt allemaal alsof je idd laat je ei hebt. Dat kan Met tempen kun je tenminste echt zien wat er gebeurt.
Kan ik daar nu, midden in mijn cyclus, nog mee beginnen? Ik moet er wel bij vertellen dat ik nu nog maar in mijn 3e pilloze ronde zit. Heel pril nog dus. Ik ben nu wel benieuwd of mijn cyclus deze maand weer gemiddeld 30 dagen gaat zijn... Hopelijk vind ik mijn LH-piek nog, dan weet ik tenminste hoe lang mijn luteale fase is hé... En dan hopen dat die 9 dagen niet te kort zijn, want ik heb er al negatieve dingen over gelezen.
Jeetje meis, dat is wel heeeeeel laat zeg!!! Nu maar hopen dat hij mooi bevrucht is . Ben je wel doorgegaan met die van Z&K? Ik ga ze niet meer bestellen hoor, je moet echt 2 keer per dag testen op een gegeven moment anders mis je zo je piek! Had ik bij die van senitest nooit...
Nee tempen moet je op de dag van het begin van je ongi mee beginnen meen ik. Ben geen temp expert hoor dus pin me daar niet op vast je hebt speciale topics daarvoor misschien even daar navragen. Ja een korte lf is niet goed voor het innestelen he
Ja is toch om gek van te worden?! ben wel blij dat ik door heb getest, en ik moet zeggen met die van Z&K had ik toen die dag echt een knaller (daarnaast ook eentje van sensitest gebruikt en die knalde helemaal!) Dus op zich die van Z&K deden toch hun werk wel, maar op de een of andere manier lijken die van sensitest toch beter
Hai tulips, ik zou gewoon door blijven testen als ik jou was, ik ging ook uit van mijn berekeningen en nu blijk ik pas eergister mijn eisprong te hebben gehad , die viel dus op dag 34 totaal onverwacht. Maar luister ook naar je lichaam, mocht je meer zin in seks hebben kan dit ook een teken zijn dat je eitje er aan komt, lange leve moeder natuur Ik ben sinds juli 2012 gestopt met de pil en loop dus nog steeds te rommelen met mijn cyclus succes!
Hey missdaizy, tja, mijn vorige cycli waren respectievelijk 31 en 29 dagen, dus zooo heel lang kan mijn ei niet meer op zich laten wachten, toch? Zit nu op CD 17. Zoals ik al zei, had ik de voorbije maanden tegen CD 17 wel al allerhande krampjes en steekjes gevoeld en nu nog niet echt veel. Misschien wordt dit dus een langere cyclus? Ik hoop het wel. Liever een iets langere cyclus met een normale eisprong en normale luteale fase, dan een "korte" cyclus van 30 dagen met een late eisprong en te korte luteale fase om zwanger te raken... Vandaag zijn mijn ovutestjes van Sensitest op de post gegaan en ik ben een thermometer gaan kopen. Zit nu wel op CD 17, maar ga vanaf morgenochtend toch beginnen temperaturen. Dan ga ik op z'n minst toch al zien wanneer mijn ES geweest is, hé? Daarstraks weer een ovutestje gedaan en nu was er weer een heel vaag streepje. Duidelijker dan mijn eerste 4 testen die spierwit waren, maar niet zo duidelijk als de testjes van de afgelopen drie dagen. Raar...
Tulips: Met tempen heb ik zelf geen ervaring maar wellicht pik je er iets uit.. maar nogmaals ik zou gewoon door blijven testen hoor, bij mij schommelde mijn LH heel erg, dacht elke keer nu komt 'ie hoor, maar niks hoor misschien heb je toch ineens een langere cyclus... of misschien komt je ei er toch aan.. lastig he!
Ja, ik ga sowieso doortesten, hoor! Maar 't lijkt me wel handig om dan meteen ook maar te temperaturen. Zo weet ik ook zeker dat mijn eisprong voorbij is, hé? Zolang mijn ovutestjes niet duidelijker worden, denk ik dat we het hier wel op om de andere dag seks gaan houden, hoor... Eens ik bewijs heb dat de eisprong eraankomt, voeren we het wel op naar dagelijks.
Nee, inderdaad. Wij hebben normaal gezien ook al helemaal geen hoge seksfrequentie (1 of 2 keer per maand, gewoon allebei geen behoefte aan vaker), dus om nu ineens elke dag seks te "moeten" hebben... Da's wel onmiddellijk een groot verschil.
Omg, gisterenavond checkte ik mijn cervixslijm, terwijl ik dacht: 't zal wel weer papperig en troebel zijn zoals alle andere vorige dagen. Ik keek en probeerde een draad te trekken en 't was kristalhelder en rekbaar! Leek een beetje op een spinnenweb ofzo? Is dat normaal? Ik kon het wel nog niet superver rekken, misschien 5 cm ofzo. Heb het daarna nog eens geprobeerd, maar toen lukte het niet meer. We hadden wel de avond ervoor seks gehad, maar ik lees dat sperma niet uitrekbaar is, dus zal 't wel cervixslijm geweest zijn, hé? Ben eens benieuwd hoe het er vandaag gaat uitzien. Ik moet vandaag mijn ovutestje doen om 11u (doe het anders pas rond 16u30-17u) omdat ik 's avonds naar een optreden ga en rechtstreeks na mijn werk vertrek. Ik hoop dus eigenlijk dat de test nog steeds niet positief gaat zijn, want gisteren geen seks gehad en vandaag zal het er ook niet meer van komen...
Testje negatief (bijna onzichtbare teststreep), maar dat was ook wel wat te verwachten: andere dagen testte ik dus rond 16u45 na een aantal uren niet meer geplast te hebben, vandaag testte ik om 10u35 terwijl ik pas om 8u45 nog naar het toilet was gegaan. Cervixslijm is ineens weer gewoon waterig. Is dat normaal? Of moet het vruchtbaar en "spinnenwebachtig" blijven tot de eisprong voorbij is?