zwanger en kids ovulatietest andere kwaliteit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Margha, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulips

tulips Lid

26 jun 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ovutest negatief! Wel nog een streep, maar véél te vaag om positief te zijn. :)

2. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    ooh wat fijn! En je hebt altijd een beetje LH in je urine dus als er een licht streepje staat, en dus geen knaller, heb je geen piek meer! :)

3. tulips

tulips Lid

26 jun 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duim je voor een verhoogde temp morgen? :)

Ik duim voor je test over enkele dagen!

4. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    en en en? verhoogde temp?

Hier helaas ongesteld geworden :( :x Dus zo maar weer ovu-testen bestellen ;)

5. tulips

tulips Lid

26 jun 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    #165 tulips, 28 feb 2013
    Laatst bewerkt: 28 feb 2013
    Dan was je cyclus korter dan voorzien? Ofwel is je luteale fase dan korter. Ik ben wel blij dat ik temperatuur, want anders had ik zeker gedacht dat ik ten laatste dinsdag mijn eitje zou gehad hebben en waren we dus te vroeg gestopt met feesten.

Mijn temp is deze ochtend lichtjes verhoogd, van 36.1 naar 36.3. Als hij morgen en overmorgen nog iets verder stijgt, was gisteren mijn eisprong.

Gisteren wel niet meer gefeest, maar we gaan dat vanavond wel nog eens doen. Uiteindelijk ben ik nog niet zeker dat vandaag bv. niet mijn eisprong was.

6. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Spannend spannend! Hoop dat ie nog een beetje stijgt voor je! Gewoon lekker 'doorfeesten' :D Ik ga deze ronde ook beginnen met tempen, heb de thermometer al gehaald ;) als snap ik nu niks meer van mijn cyclus maar ga er maar vanuit dat die rond de 34 zal zijn :(
    Hou me op de hoogte he! :p

7. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Tulips? al wat meer zekerheid gekregen?

8. tulips

tulips Lid

26 jun 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!

Ik voelde me ontzettend zwanger, maar heb gisteren mijn MS doorgekregen... Had mijn eisprong op dag 26 en mijn MS op dag 37, dus luteale fase van 10 dagen. Ik maak me zorgen. Morgen ga ik eens bij mijn huisarts om te vragen of ik reden tot bezorgdheid heb en ik hoop dat hij mij niet gaat buitenlachen...

9. missdaizy

missdaizy Actief lid

23 mei 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meid, en wat zei de huisarts? erg vervelend dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden!

Deel Deze Pagina