Hoi, Vandaag was het dan eindelijk zover, we mochten naar de gyn om de mirena te laten verwijderen. Na een opmerking die hij maakte, dacht ik thuis ineens, laat ik eens een ovulatietest doen, je weet maar nooit. Dit was het resultaat van de ovulatietest: Dit betekend dat ik nu dus rond m'n vruchtbare periode zit? Kan dit al meteen op de dag van het verwijderen van de mirena? Groetjes
denk wel dat het kan ja... in ieder geval zou ik zeggen klussen maar... niet geschoten is sowieso mis geschoten (edit : heb toch wel al eens gehoord dat iemand zwanger is geraakt ondanks spiraal... )
Ik las ergens (misschien wel hier op het forum) dat het zelfs zo kan zijn dat je eitje voor verwijderen spiraal wordt bevrucht en na het verwijderen innesteld...
Kruidvat testen zijn vaak erg donker en moeten volgens mij nóg donkerder zijn dan hij nu bij jou is. Maar dat nermt niet weg dat je gewoon kunt klussen hihi
Het is zeker mogelijk hoor. Ik heb ook ooit de mirena spiraal gehad. Laten verwijderen en nog voor mijn nod positief getest op zwangerschap. 9 maanden na t verwijderen van de mirena was ik uitgerekend. Onze dochter kwam echter 2 weken eerder Dus k zou lekker gaan klussen meid! Good Luck
Haha jij ook hier nic? Ik zag het topic, ik denk dat kan niet missen en toen zag ik je naam en wist ik het zeker! Welkom welkom laiverd
Bedankt voor de reactie's. Vanochtend wel een lichte bloeding gehad, nu niets meer. ovulatietest was gister weer negatief. Er was nog een licht streepje. Melis, klopt haha. Dankje