Goedenmiddag dames, Vandaag zit ik op dag 9 na mijn terugplaatsing. 28 april heb ik Ovitrelle gespoten, dus dat zou nu al uit mijn lichaam moeten zijn. Kan ik dit positief rekenen? Ik heb de test zojuist gedaan, en binnen de afleestijd bekeken. De streep oogt in het echt wel donkerder, ik hoef niet te turen..
Ik zie m zeker, maar gezien de ovitrelle durf ik je niet te feliciteren. Ik weet niet wanneer dat precies uit je lichaam hoort te zijn en ieder lichaam is anders. Als je morgen een donkerder streepje hebt feliciteer ik je... Spannend hoor....
Dank jullie wel dames, ja ik ben ook nog erg voorzichtig, krijg donderdag een bloedtest.. Dat is standaard bij VUmc. Ik ga voorzichtig heel blij zijn!!!!!!!!!!
Ik hoop voor je dat dit van een zwangerschap is, bij een ander middel (weet niet welke, sorry, maar wordt gebruikt bij iui) duurt het 10 dagen voor het eruit is. Heb je al een witte test gehad, als je al eerder hebt getest? Ik ga heel hard voor je duimen dat het streepje oploopt!
Ovitrelle is hetzelfde als Pregnyl.. En heeft ook 10 dagen nodig om volledig uit je lichaam te zijn.. Ik durf je dus ook nog niet te feliciteren, maar duim wel voor je!
Het is al langer dan 10 dagen geleden dat ik de Ovitrelle heb gezet, dus daar ben ik wel zeker van. Ik wacht wel de bloedtest nog even af, voordat ik echt van mn stoel spring
Duidelijke test! En helemaal omdat jij hcg aan het aanmaken bent omdat er een klein wezentje in je groeit.. Dus mag je je zwanger noemen? Ik zeg volmondig JA! Gefeliciteerd!