Hallo allemaal, Dacht vanochtend na enkele minuten een licht streepje te zien. Heb mijn NOD over 4 dagen. Iemand ervaring met de gevoelige test van zk? Wellicht een indroogstreepje gezien? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Zou zeggen plaats een foto volgens mij hebben die testen geen indrooglijntjes Heb ze ook thuis liggen voor mocht mijn ongie niet aanbreken binnenkort
Vorige ronde had ik een paar dagen lang een licht streepje.. Echt moest wel turen maar werd helaas ongesteld.. Of ik toen echt even zwanger was, weet ik niet met 100 procent zeker te weten.. Deze maand 4 dagen voor nod getest en goed positief! Zal even m'n rijtje showen, de eerste 2 testen zijn van 4 dagen voor nod en de rest de dagen erna! Nu zijn ze gelukkig op
Uhhhhh dames dat zijn mijn testjes.. En niet van de geopende topic dame hihi... Deze liet ik even zien aan haar hoe ze bij mij begonnen..
Van harte gefeliciteerd Iris en bedankt de rest voor de snelle reacties! Ik test overmorgen nog een keer! Indien het streepje duidelijker is, dan zal ik een foto plaatsen. Overigens ga ik nog maar nergens vanuit.. het streepje was erg licht (ook niet op de foto te krijgen)..