Hallo Afgelopen vrijdag heb ik pregnyl 5000 gespoten. Dat is vandaag 4 dagen geleden. Mag graag wat dingen uittesten. En aangezien ik verschillen hoor van wanneer het uit je lichaam is. Was ik wel benieuwd en denk doe een test. Deze is nu al negatief is dat wel juist? De test is goed uitgevoerd. Het is de zwangerschaps test van zwanger en kids extra gevoelig. Vandaag veel slijm met wat bloed erbij. Het zegt natuurlijk nog niks. Heb afgelopen zondag mijn IUI gehad. Maar vind het wel erg snel van de pregnyl. Hij had toch nog wel positief moeten zijn van de pregnyl lijkt mij. Wanneer kan ik het beste testen of ik zwanger ben? Alvast bedankt
Dat dacht ik al voor een zwangerschap. 14 dagen na pregnyl of na de iui? En ja van de pregnyl had de test volgens mij nog positief moet zijn. Vind het een beetje vreemd. Of mijn lichaam breekt het snel af, maar dit is wel heel snel lijkt mij. Hoop dat iemand het weet. Bedankt in ieder geval voor je reaktie.
14 dagen na je IUI testen, want je kan pas 14 dagen na de bevruchting/terugplaatsing testen, met sommige gevoelige testen kan het al 10 dagen erna, maar 14 is het gebruikelijke
Zoals ik het begrijp heb je dus getest om te kijken of de pregnyl nog op je test te zien is, als referentie voor als je ongeveer 14 dagen na je IUI gaat testen. Lijkt erop dat bij jou de pregnyl erg snel uit je lichaam is verdwenen! Maar miss kan je eens met een test van Kruidvat (2 voor 5 euro) testen. Die van Zwanger&Kids schijnt helemaal niet zo gevoelig te zijn.
Dat klopt helemaal. Oke dat wist ik niet van de zwanger en kids test. Dan zal ik dat nog eens proberen met de kruidvat test. Was gewoon benieuwd je hoort het zo verschillend. Denk zelf ook dat mijn lichaam de pregnyl snel afbreekt. Maar vind dit wel erg snel. Voor de test of ik echt zwanger ben moet ik nog even geduld hebben dat weet ik. Blijft altijd spannend wat de uitslag ook is nu dat zegt nog niks over een eventuele zwangerschap. Bedankt
Dit is de test van vandaag. Zal toch nog wel wat pregnyl in het lichaam zitten. is positiever dan gister. De kruidvat test was hetzelfde gister en vandaag als de test van zwanger en kids. Hoop natuurlijk dat hij steeds donkerder wordt en blijft. Dus al met al we weten nog niks. We wachten het af nog enkele dagen. Hoop natuurlijk op een zwangerschap. Ga nu niet weer testen niet eerder dan na de NOD. Dit was puur om te kijken naar de pregnyl.
volgens mij blijft pregnyl 7-10 in je lichaam, dus in jou geval zou het er wel erg snel uit zijn. Maakt op zich denk niet uit, als het zijn werking maar heeft gedaan. Ik heb zelf geen ervaring met pregnyl maar je hoort wel altijd dat je bij gebruik van pregnyl echt niet eerder dan nod moet testen en liever zelfs later.
Mijn vorige gyn zei 16 dagen na de behandeling. Dit ziekenhuis waar ik nu ben zegt er niks over. meeste zeggen 14 dagen na de pregnyl. En ja het kan dat mijn lichaam het snel afbreekt. Maar 4 a 5 dagen is wel erg snel. Alhoewel ik heb eerder pregnyl gehad en dan knalde de test wel rond de 5de dag. Dit is bijna 2 jaar geleden. Ik wacht het rustig af ga de ww in. Was gewoon eens benieuwd. En je wordt er dus niks wijzer van. Beter iets te laat dan te vroeg testen inderdaad. Hou jullie op de hoogte.
euhm dit is vreemd! Nouja vreemd, je zou haast gaan denken dat.... Wat ontzettend spannend!!! Ik ga je ff volgen!
Ff edit: mocht deze nou reageren op hcg en niet op pregnyl, dan test je wel snel positief zeg! Zondag iui gehad toch? Zou het??? Ze worden iig beduidend donkerder!!!!!
Vind het zelf ook erg spannend. We wachten het af. En uiteraard hou ik jullie op de hoogte. De testen zijn allemaal op hetzelfde tijdstip gedaan. In de ochtend niet gedronken. Hoop het zooooooooooooooooo.
Nee helaas Vandaag met de eerste urine gestest met zwanger en kids. Deze test was spierwit En de 2de urine met kruidvat 2 voor 5 deze gaf een licht wit/rose streepje. Dus nee ik wacht nu op mijn ongi. Ach het was ronde 1 we geven de moed nog niet op. Gebruik nog wel utrogestan tot woensdag dus dat houdt de menstruatie nog tegen nu. Heb ook zo enorme rugpijn en buikpijn. Alsof het door wil zetten, maar het niet wil door zetten. Jammer had wel een goed gevoel, maar zo zie je maar.
Als ik het goed begrijp heb je op zondag 3 maart je iui gehad? Dan is je NOD pas 18 maart en test je nu dus 5 dagen voor NOD. Zou dan nog niet stoppen met de progesteron maar eerst zondag afwachten.
Moet de utrogestan ook door gebruiken tot volgende week woensdag 21 maart. Dus mag nog niet eens stoppen. En ja alles kan nog. Maar ik heb al 1 kindje en ben 4 keer zwanger geweest ( andere waren een miskraam) . En bij alle 4 zwangerschappen testte ik 10 dagen na IUI en 12 dagen na pregnyl toch wel positief. Mijn HCG ging altijd heel snel omhoog. Normaal prikten ze altijd nog bloed nu helaas niet meer. Vandaar dat ik dit ook weet. Uiteraard zou er nog een kleine kans zijn, maar ga er niet meer vanuit.
o dan begreep ik het verkeerd. Zag net dat je wel een streepje had op je KV test. Dat had ik de laatste keer ook die van Z&K was nog negatief en die van het KV gaf al positief aan dus ik ga voor je duimen
Ja alleen de test van kruidvat 2 voor 5 was al donkerder. En het streepje nu is meer wit dan rose. Krijg het niet eens op de foto. Daarover lees ik geen goed berichten helaas. bedankt dat je meeleefd.