Het lijkt eigenlijk wel een normale menstruatie Het is ook helder rood met vegen roze.. Dus snap er niet zoveel van nu
Dat had ik ook bij mijn zoon, meteen na de test verloor ik bloed en had echt last van menstruatie buik/rugpijn. Toch is het goed gegaan, als ik 10 minuten later was had ik waarschijnlijk niet getest, dan was ik er gewoon van uit gegaan dat het mijn menstruatie was.
Dat heeft nog hoop harperhazel! Maar was het een lichte bloeding bij jou toen? Want het is bij nu wel aardig iets...
Nou het was wel echt rood en het duurde ook wel even, alleen niet zo lang als een normale menstruatie. Ik wil je geen valse hoop geven trouwens hoor!
Is de hoeveelheid dan wel minder? Ik begin zelf erg te twijfelen dat de testen vals positief aangeven Aangezien het bloed wat ik verlies lijkt me dat dit toch niet goed kan zijn
Dat is betrekkelijk natuurlijk, maar bij mij was het de eerete dag 'normaal' een daarna wat minder. Nu moet ik zeggen dat ik mijn normale menstruatie met inlegkruisjes door kan komen. Je kunt niks anders doen dan afwachten helaas, als het bloeden echt doorzet dan lijkt het niet heel positief, het is helaas zo onzeker allemaal!
deze testen geven helaas wel vaker een tuurtest ik ga ze niet meer kopen, ik had het vorige keer ook, en toch ook ongesteld... heb al meerdere gehoord die een tuur test hadden van dit merk terwijl er niks was... ik zou even een kruidvat test gaan doen die zijn wel betrouwbaar
Hoi ik heb dit ook gehad vorige maand met kruidvat 2 v 5 testen en testen van sensitest, licht positief op nod en een paar uur later bloedverlies van 3 dagen. Volgens mijn huisarts is er dan wel sprake van een begin zwangerschap geweest wat helaas is geĆ«indigd in een menstruatie. ( kleine miskraam dus) ik bleef verder de hele week licht positief testen en daarna omo wit. Het hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn , maar komt vaak voor bij vrouwen. Sommigen weten dan ook van niks als ze niet meteen getest hadden. Ik hoop dat het bij jou harstikke goed zit 😙
Nee geen foto en het lijkt nu ook meer op een indroger! Helaas geven de z&k dus wel vals positieve streepjes! Meiden bedankt voor het mee kijken!!
Houd het in de gaten want zo ondekte ik mijn bbz.. gewoon ongesteld leek het maar ook zw.schapklachten en oplopende testen. Bleek dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus houd het wel even in de gaten!