Ervaringen gezocht: miskraam en ovu-testjes

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ourlittlemiracles89, 31 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ourlittlemiracles89

Ourlittlemiracles89 Actief lid

7 apr 2021
    170
    325
    63
    Vrouw
    Op 21 mei heb ik helaas een vroege miskraam meegemaakt. Ik was toen 6 weken en 1 dag zwanger. Op dinsdag was er bloedverlies minimaal waardoor de geplande echo door mocht gaan. Baarmoeder was al helemaal schoon en we hebben groen licht gekregen om, als we dat zouden willen, er opnieuw voor te gaan.

Ik gebruik ovulatie testjes. Alleen nu vroeg ik me af of die nu wel betrouwbaar zijn? Afgelopen vrijdag (CD 8) testte ik nog positief met een zwangerschapstest. Vandaag (CD 11) was er nauwelijks nog een lijntje te zien.

Nou was de ovulatietest afgelopen vrijdag ook bijna positief. Nu lopen de lijntjes weer af. Het lijkt me alleen onwijs vroeg om al op CD8 een positieve ovulatietest te hebben. Normaal zit ik rond dag 12/13 positief.

Wat is wijsheid? Doortesten met de ovu-testjes in de hoop dat die van vrijdag positief waren vanwege het nog aanwezige HCG? Want ik was een weekendje weg dus van klussen kwam niks, haha.

2. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Hoe lang is je normale cyclus?

cd 8 is denk ik wat vroeg. Meestal heeft je cyclus na een miskraam ook wel iets tijd nodig om op gang te komen (hoeft oviergens niet). Heb je iets gemerkt aan je lichaam?

Zou denken dat het meest waarschijnlijke is dat ovulatie nog moet komen

Ourlittlemiracles89 vindt dit leuk.
  3. Sais95

Sais95 Actief lid

14 mrt 2021
    491
    358
    63
    Vrouw
    Allereerste heel veel sterkte!

Je ovulatietest heeft gereageerd op je hcg afgelopen vrijdag, met hcg in je lichaam heb je ook geen eiersprong maar zijn je testjes wel positief. Dus zeker doortesten, als het goed is komt je eiersprong er nog aan. Na mijn vmk had ik pas op cd 32 een positieve ovutest. Succes en ik hoop dat het snel weer raak is! :)

Ourlittlemiracles89 vindt dit leuk.
  4. Ourlittlemiracles89

7 apr 2021
    170
    325
    63
    Vrouw
    Lief, dankjewel! Ik test rustig door!

5. Ourlittlemiracles89

7 apr 2021
    170
    325
    63
    Vrouw
    Cyclus was altijd precies 28 dagen. Toen een poosje de mini pil gebruikt, daar mee gestopt en meteen zwanger na eerste bloeding. Dus ik denk 28 dagen maar weet het niet precies. Loop nu al een dag 'achter' op de vorige cyclus maar dat is dus niet zo gek na een miskraam. Ik test rustig (en ongeduldig) door!

Do1981 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina