Hey dames, Ik had dinsdag een positieve ovulatietest. De dagen ervoor niet getest omdat ik nog maar net een miskraam heb gehad en dacht dat het te vroeg was. Kunnen jullie eventueel een paar foto's van positieve action ovulatietests delen ter vergelijk? Ik weet niet goed hoe hard ze horen te knallen. Op basis van afscheiding en bmm heb ik eigenlijk eerder het idee dat mijn eisprong maandag al was. Kan die ovulatietest dinsdag dan nog knallen? Foto bijgevoegd van de tests van dinsdag en woensdag, maar wel vandaag gemaakt dus al flink droog. Heb zaterdag ook een test gedaan en die was een stuk lichter.
Ik heb geen foto's meer voor je maar die van dinsdag lijkt me een knaller! Kan het zijn dat je de groei van het eitje hebt gevoeld? Spannend voor jullie, weer proberen na een miskraam. Ik duim!
M'n temp is duidelijk omhoog gegaan de voorbije 2 dagen dus lijkt me duidelijk. Bedankt voor je reactie @ElinevK
Ja denk het wel, die is al vrij donker voor een action ovulatietest. Kan ook echt al wel je piek zijn. Heb je toevallig nog een ander merk?
Mag ik je tempkaart eens zien? En temp je wel volgens de regels ? (Rectaal, elke ochtend dezelfde tijd, direct na wakker na evenveel slaap)
Die mag je zien, maar ik temp al een paar maanden en vind altijd heel duidelijk mijn ei. Was na de miskraam nog niet terug terug begonnen dus heb alleen een paar waardes van na de positieve ovulatietest. Toen heb ik gemeten omdat ik het te vroeg vond voor een ei en dus bevestiging wilde dmv temperatuur. Basaal is hier 36.7 en na eisprong ga ik over 36.9 naar 37.1. Dat was nu ook zo en ben nu weer gestopt met tempen, dus aan dat kaartje is verder niet veel te zien.
Hmm. Okay.. omdat je zei dat je maandag het idee dat je eisprong was, maar die was dus duidelijk woensdag... de dag na je positieve ovu test dus
Dat kan en zo ziet het er ook uit. Maar ik had bij die eerste meting niet zo'n goede nacht gehad dus kan ook zijn dat m'n temp eigenlijk al gestegen was. Ik had ook het idee dat mijn baarmoedermond dinsdag al aan het sluiten was én heb meestal 2 dagen een positieve ovulatietest. De eerste dag een mega knaller en dan de dag erna ook nog positief. Alleen nu was ik nog niet dagelijks aan het testen dus ik heb geen idee hoe m'n test er maandag uitgezien zou hebben. Ik zei ook "Op basis van afscheiding en bmm heb ik eigenlijk eerder het idee dat mijn eisprong maandag al was.". En die uitspraak deed ik voor ik nog maar iets van temperatuurinfo had. Op zich gaat het er mij ook niet om wanneer m'n ei was, maar gewoon het feit dat ie echt al geweest is (terwijl mijn predictor notabene ook nog positief was!). Ik hoop wel dat hij woensdag was, want dan waren we nog op tijd
Hoi, Links van gisterenmiddag, middelste van vanmiddag en rechts van vanavond. Eigenlijk de eerste keer dat ik ze donker heb gehad..(ik heb wel altijd een lichte streep op een ovulatie test).